- Eng
- Pol
Fantasy Match – platforma społecznościowa zdrowia seksualnego zaprojektowana dla umawiania się na spotkania osób, które uwielbiają związki etyczne, otwarte i poliamoryczne.
https://fantasyapp.com – witryna Fantasy Match zaprojektowana dla zwiększania rozpoznawalności aplikacji oraz liczby jej pobrań.
Wzrost pozycjonowania fantasyapp.com oraz ruchu dzięki pisaniu tematycznych artykułów na bloga, które pomogą odwiedzającym witrynę dowiedzieć się więcej na temat aplikacji, a następnie ją pobrać.
Aquatica to firma produkująca wanny, umywalki, krany i prysznice w segmencie premium. Głównym rynkiem producenta są Stany Zjednoczone, aczkolwiek sklep internetowy obecny jest również na wielu rynkach i różnorodnych domenach w Europie.
Poprawa pozycjonowania witryny i zwiększenie organicznego ruchu targetowanego w priorytetowych specjalizacjach sklepu internetowego:
Eurasia to sieć japońskich i europejskich restauracji w Kijowie i sąsiadujących miastach. Na sieć składa się ponad 20 restauracji.
Zwiększenie ruchu niezwiązanego z marką w kierunku priorytetowym.
Kierunek priorytetowy to sushi. Ten kierunek może być podzielony na trzy częśći:
Kryteria oceny naszej pracy przez klienta dotyczą wzrostu pozycjonowania jako pośredniego wskaźnika krótkoterminowego, a następnie wzrostu ruchu.
Wielobranżowy sklep internetowy z odzieżą męską klasy premium, ekskluzywny przedstawiciel wszystkich marek prezentowanych na witrynie.
Nasz zespół aktywnie pracował nad tym projektem od 30.10.2020 do 12.12.2022.
Zwiększenie liczby transakcji.
Interdyscyplinarne centrum medyczne i diagnostyczne w jednym z centralnych regionów Ukrainy, które zapewnia szeroki wybór usług medycznych dla dorosłych i dzieci.
Wzrost pozycjonowania i targetowanego ruchu wyszukiwania w kluczowych obszarach:
Specjalista ds. tynkowania maszynowego, który powiększył swój zespół do 4 ekspertów, klient nadal kontynuuje nadzór procesów w przedsiębiorstwie oraz proceduje aplikacje.
Usługi: Tynkowanie ścian i sufitów
Lokalizacja: Kijów i okolice (do 20 km od Kijowa)
Międzynarodowa firma prawnicza posiadająca licencję na dostarczanie usług prawniczych na terenie Stanów Zjednoczonych i Ukrainy, pracująca w następujących obszarach prawa: nieruchomości, prawo rodzinne, prawo międzynarodowe, imigracja do USA, prawo korporacyjne. Firma posiada swoje przedstawicielstwa zarówno w USA, jak też na Ukrainie.
Aktywne działania nad projektem prowadzono w terminie od czerwca 2019 do lutego 2022, z pewnymi przerwami na życzenia klienta.
Sieć kliniczna Dobrobut to największa sieć przychodni medycznych charakteryzujących się kompleksowym podejściem do leczenia pacjentów: od diagnostyki laboratoryjnej po chirurgię.
23 kliniki w Kijowie
1 klinika w Irpieniu
1 klinika w Buczy
„Reklama kontekstowa w mojej niszy nie działa”. Najczęściej tego typu stwierdzenie można usłyszeć z ust przedstawicieli następujących sfer biznesowych:
Przedsiębiorstwo Continuum to deweloper kompleksu mieszkaniowego marki premium o nazwie „Signature”, które zbudowano w Pieczersku (dzielnica Kijowa) przy ulicy Mechnikova. Nasi specjaliści przejęli oficjalną stronę internetową nowego budynku.
Globalnym celem naszego klienta jest sprzedaż mieszkań, zatem oczekuje on od naszej pracy nie tyle zwiększenia ruchu, co zwiększenia liczby leadów (potencjalnych klientów). To właśnie pod tym kątem zaplanowano ewaluację efektywności naszej współpracy.
Biorąc pod uwagę wysoką cenę mieszkań, ograniczoną grupę docelową, a także trudność w znalezieniu i pogrupowaniu targetu, przed naszym zespołem stało niezwykle skomplikowane zadanie.
Reklama kontekstowa czy też PPC (pay per click), to jeden z najbardziej efektywnych, szybkich i godnych zaufania kanałów mających na celu przyciągnięcie ruchu docelowego na Twojej witrynie. Sprzedaż czy branding – kompetentna kampania reklamowa gwarantuje rezultaty. Przygotowujemy:
Centrum medyczne "Klinika Dobrogo Doktora", wktóre znajduje się w dzielnicy mieszkaniowej Kijowa. Świadczy następujące usługi:
Centrum Medyczne „Dobrobut”, to największa sieć klinik na terenie Kijowa, charakteryzująca się zintegrowanym podejściem do leczenia pacjenta: od diagnostyki laboratoryjnej po zabiegi chirurgiczne.
Sieć medyczna „Dobrobut” działa od roku 2001, oferując leczenie w ponad 35 wysoce wyspecjalizowanych sferach w 13 jednostkach w 9 dzielnicach Kijowa. Ponad 2000 wykwalifikowanych pracowników pomaga pacjentom w każdym wieku 24/7.
Prywatne centrum medyczne i chirurgiczne w Dnieprze, które oferuje usługi chirurgiczne, onkologiczne, urologiczne, ginekologiczne, traumatologiczne, gastroenterologiczne, laryngologiczne, chirurgii plastycznej.
ShinaDiski to internetowy sklep z oponami i kołami, oficjalny dealer marek Michellin, Continental, Yokohama i GoodYear. Firma działa na terenie Ukrainy od 2007 roku.
Poza sprzedażą opon i kół, klient oferuje również sezonowe magazynowanie opon oraz usługi dopasowywania opon. Sklepy stacjonarne marki zlokalizowane są w Kijowie i Odessie.
Sklep internetowy z kosmetykami i produktami do manicure z siecią sklepów stacjonarnych w Kijowie. Grupa docelowa klienta na poziomie makro podzielona jest na dwie sekcje: B2C (niskie uśrednione rachunki, zwykle jednorazowe zakupy na użytek własny) oraz B2B (zamówienia hurtowe z salonów i od fachowców z wysokimi uśrednionymi rachunkami i wskaźnikiem LTV).
Sklep internetowy z zabawkami dla dorosłych Sex Is Good.
Pozycjonowanie: wysokiej jakości gadżety erotyczne w niskich cenach.
Cecha nadrzędna: data uruchomienia sklepu online pokrywała się z rozpoczęciem prac nad projektem. Jednocześnie odpowiedzialność była dwukrotnie wysoka, ponieważ klient powierzył nam swój „nowonarodzony” biznes.
Zanim przejdziemy do konkretów projektu, wypada koniecznie określić pewne aspekty, które odróżniają promowanie sex shopu od wszelkich innych projektów e-commerce.
Wraz z rosnącą popularnością platformy Android liczba i jakość aplikacji mobilnych w Google Play rośnie. Poziom konkurencyjności w wielu niszach pozostaje na wysokim poziomie. To z kolei utrudnia możliwość osiągnięcia określonych celów.