⬆️ Zwycięzcy w kategorii Innowacji Wyszukiwania

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Polityka prywatności

Ostatnia aktualizacja 14 listopada 2023 r.

Niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności spółki Aweb sp. z o.o. ("my", "nas" lub "nasze") opisuje, w jaki sposób i dlaczego możemy gromadzić, przechowywać, wykorzystywać i/lub udostępniać ("przetwarzać") informacje o użytkowniku podczas korzystania przez niego z naszych usług ("Usługi"), na przykład podczas:

  • Odwiedzasz naszą witrynę internetową pod adresem aweb.agency lub dowolną naszą witrynę internetową, która zawiera łącze do niniejszej informacji o ochronie prywatności;
  • Angażujesz się z nami w inny powiązany sposób, w tym w sprzedaż, marketing lub wydarzenia.

Pytania lub wątpliwości? Zapoznanie się z niniejszą informacją o ochronie prywatności pomoże ci zrozumieć wasze prawa i wybory dotyczące prywatności. Jeśli nie zgadzasz się z naszymi zasadami i praktykami, nie korzystaj z naszych Usług. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem privacy@aweb.agency.

PODSUMOWANIE KLUCZOWYCH PUNKTÓW

Niniejsze podsumowanie zawiera kluczowe punkty naszego oświadczenia o ochronie prywatności, ale możesz dowiedzieć się więcej szczegółów na temat każdego z tych tematów, klikając link znajdujący się po każdym kluczowym punkcie lub korzystając z naszego spisu treści poniżej, aby znaleźć sekcję, której szukasz.

Jakie dane osobowe przetwarzamy? Gdy użytkownik odwiedza nasze Usługi, korzysta z nich lub porusza się po nich, możemy przetwarzać dane osobowe w zależności od sposobu interakcji z nami i Usługami, dokonywanych wyborów oraz używanych produktów i funkcji. Dowiedz się więcej o danych osobowych, które nam ujawniasz.

Czy przetwarzamy jakiekolwiek wrażliwe dane osobowe? Nie przetwarzamy wrażliwych danych osobowych.

Czy otrzymujemy jakiekolwiek informacje od stron trzecich? Możemy otrzymywać informacje z publicznych baz danych, od partnerów marketingowych, platform mediów społecznościowych i innych źródeł zewnętrznych. Dowiedz się więcej o informacjach zbieranych z innych źródeł.

Jak przetwarzamy dane użytkowników? Przetwarzamy dane użytkownika w celu świadczenia, ulepszania i administrowania naszymi Usługami, komunikowania się z użytkownikiem, w celu zapewnienia bezpieczeństwa i zapobiegania oszustwom oraz w celu zachowania zgodności z prawem. Możemy również przetwarzać dane użytkownika w innych celach za jego zgodą. Przetwarzamy dane użytkownika tylko wtedy, gdy mamy ku temu ważny powód prawny. Dowiedz się więcej o tym, jak przetwarzamy Wasze dane.

W jakich sytuacjach i jakim stronom udostępniamy dane osobowe? Możemy udostępniać informacje w określonych sytuacjach i określonym stronom trzecim. Dowiedz się więcej o tym, kiedy i komu udostępniamy washe dane osobowe.

Jakie są prawa użytkownika? W zależności od lokalizacji geograficznej użytkownika, obowiązujące przepisy o ochronie prywatności mogą oznaczać, że użytkownik ma określone prawa dotyczące jego danych osobowych. Dowiedz się więcej o swoich prawach do prywatności.

Jak korzystać ze swoich praw? Najłatwiejszym sposobem skorzystania z przysługujących praw jest odwiedzenie strony https://aweb.agency/en/privacy-policy lub skontaktowanie się z nami pod adresem e-mail privacy@aweb.agency. Wszelkie wnioski zostaną rozpatrzone i rozpatrzone zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co robimy z gromadzonymi przez nas informacjami? Zapoznaj się z pełną informacją o ochronie prywatności.

1. JAKIE INFORMACJE GROMADZIMY?

Dane osobowe ujawniane przez użytkownika

W skrócie: Gromadzimy dane osobowe przekazywane nam przez użytkowników.

Gromadzimy dane osobowe, które użytkownik dobrowolnie nam przekazuje, gdy wyraża zainteresowanie uzyskaniem informacji o nas lub naszych produktach i Usługach, gdy uczestniczy w działaniach w ramach Usług lub w inny sposób, gdy się z nami kontaktuje.

Dane osobowe dostarczone przez użytkownika. Gromadzone przez nas dane osobowe zależą od kontekstu interakcji użytkownika z nami i Usługami, dokonywanych przez niego wyborów oraz używanych przez niego produktów i funkcji. Gromadzone przez nas dane osobowe mogą obejmować następujące elementy

  • imiona i nazwiska;
  • numery telefonów;
  • adresy e-mail;
  • nazwy stanowisk.

Informacje wrażliwe. Nie przetwarzamy informacji wrażliwych.

Dane logowania do mediów społecznościowych. Możemy zapewnić użytkownikowi możliwość zarejestrowania się u nas przy użyciu danych istniejącego konta w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter lub inne konto w mediach społecznościowych. Jeśli użytkownik zdecyduje się zarejestrować w ten sposób, będziemy gromadzić informacje opisane w sekcji zatytułowanej "JAK OBSŁUGUJEMY WASZE LOGINY SPOŁECZNOŚCIOWE?" poniżej.

Wszystkie dane osobowe przekazywane nam przez użytkownika muszą być prawdziwe, kompletne i dokładne, a użytkownik musi powiadomić nas o wszelkich zmianach takich danych osobowych.

Informacje zbierane automatycznie

W skrócie: Niektóre informacje - takie jak adres protokołu internetowego (IP) użytkownika i/lub charakterystyka przeglądarki i urządzenia - są gromadzone automatycznie podczas odwiedzania naszych Usług.

Automatycznie gromadzimy pewne informacje, gdy użytkownik odwiedza, korzysta lub porusza się po Usługach. Informacje te nie ujawniają konkretnej tożsamości użytkownika (takiej jak imię i nazwisko lub dane kontaktowe), ale mogą obejmować informacje o urządzeniu i użytkowaniu, takie jak adres IP, charakterystyka przeglądarki i urządzenia, system operacyjny, preferencje językowe, odsyłające adresy URL, nazwa urządzenia, kraj, lokalizacja, informacje o tym, jak i kiedy użytkownik korzysta z naszych Usług oraz inne informacje techniczne. Informacje te są przede wszystkim potrzebne do utrzymania bezpieczeństwa i działania naszych Usług oraz do naszych wewnętrznych celów analitycznych i sprawozdawczych.

Gromadzone przez nas informacje obejmują:

Dane dziennika i użytkowania. Dane dziennika i użytkowania to informacje związane z usługami, diagnostyką, użytkowaniem i wydajnością, które nasze serwery automatycznie gromadzą, gdy użytkownik uzyskuje dostęp do naszych Usług lub z nich korzysta i które zapisujemy w plikach dziennika. W zależności od sposobu interakcji użytkownika z nami, dane dziennika mogą obejmować adres IP, informacje o urządzeniu, typ przeglądarki i ustawienia oraz informacje o aktywności użytkownika w Usługach (takie jak znaczniki daty/godziny związane z użytkowaniem, przeglądane strony i pliki, wyszukiwania i inne działania podejmowane przez użytkownika, takie jak używane funkcje), informacje o zdarzeniach urządzenia (takie jak aktywność systemu, raporty o błędach (czasami nazywane "crash dumps") i ustawienia sprzętowe).

Dane urządzenia. Gromadzimy dane urządzenia, takie jak informacje o komputerze, telefonie, tablecie lub innym urządzeniu używanym do uzyskiwania dostępu do Usług. W zależności od używanego urządzenia dane te mogą obejmować takie informacje, jak adres IP (lub serwer proxy), numery identyfikacyjne urządzenia i aplikacji, lokalizacja, typ przeglądarki, model sprzętu, dostawca usług internetowych i/lub operator komórkowy, system operacyjny i informacje o konfiguracji systemu.

Nie gromadzimy danych osobowych użytkowników, którzy kliknęli link afiliacyjny wydawcy (takich jak imiona i nazwiska lub adresy e-mail) za pomocą śledzących adresów URL globalclicklab.com. Agregujemy jedynie zanonimizowane dane o tych użytkownikach.

Informacje zbierane z innych źródeł

W skrócie: Możemy gromadzić ograniczone dane z publicznych baz danych, partnerów marketingowych, platform mediów społecznościowych i innych źródeł zewnętrznych.

W celu zwiększenia naszej zdolności do dostarczania użytkownikowi odpowiednich materiałów marketingowych, ofert i usług oraz aktualizowania naszych rejestrów, możemy uzyskiwać informacje o użytkowniku z innych źródeł, takich jak publiczne bazy danych, wspólni partnerzy marketingowi, programy partnerskie, dostawcy danych, platformy mediów społecznościowych i od innych stron trzecich. Informacje te obejmują adresy pocztowe, stanowiska, adresy e-mail, numery telefonów, dane dotyczące intencji (lub dane dotyczące zachowania użytkownika), adresy protokołu internetowego (IP), profile mediów społecznościowych, adresy URL mediów społecznościowych i profile niestandardowe, do celów ukierunkowanej reklamy i promocji wydarzeń. Jeśli użytkownik wchodzi z nami w interakcję na platformie mediów społecznościowych przy użyciu swojego konta w mediach społecznościowych (np. Facebook lub Twitter), otrzymujemy jego dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i płeć. Wszelkie dane osobowe, które gromadzimy z konta użytkownika w mediach społecznościowych, zależą od ustawień prywatności konta użytkownika w mediach społecznościowych.

2. JAK PRZETWARZAMY INFORMACJE O UŻYTKOWNIKU?

W skrócie: Przetwarzamy dane użytkownika w celu świadczenia, ulepszania i administrowania naszymi Usługami, komunikowania się z użytkownikiem, w celu zapewnienia bezpieczeństwa i zapobiegania oszustwom oraz w celu przestrzegania prawa. Możemy również przetwarzać dane użytkownika w innych celach za jego zgodą.

Przetwarzamy dane osobowe użytkownika z różnych powodów, w zależności od sposobu interakcji użytkownika z naszymi Usługami, w tym:

  • Aby umożliwić komunikację między użytkownikami. Możemy przetwarzać dane użytkownika, jeśli zdecyduje się on skorzystać z którejkolwiek z naszych ofert umożliwiających komunikację z innym użytkownikiem.
  • W celu ratowania lub ochrony żywotnych interesów danej osoby. Możemy przetwarzać dane użytkownika, gdy jest to konieczne do ratowania lub ochrony żywotnych interesów danej osoby, takich jak zapobieganie szkodom.

3. NA JAKICH PODSTAWACH PRAWNYCH OPIERAMY SIĘ, PRZETWARZAJĄC DANE UŻYTKOWNIKA?

W skrócie: Przetwarzamy dane osobowe użytkownika tylko wtedy, gdy uważamy, że jest to konieczne i mamy ku temu ważny powód prawny (tj. podstawę prawną) zgodnie z obowiązującym prawem, na przykład za zgodą użytkownika, w celu przestrzegania przepisów prawa, świadczenia usług w celu zawarcia lub wypełnienia naszych zobowiązań umownych, ochrony praw użytkownika lub realizacji naszych uzasadnionych interesów biznesowych.

Jeśli znajdujesz się w UE lub Wielkiej Brytanii, niniejsza sekcja ma zastosowanie do Ciebie.

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) i brytyjskie RODO wymagają od nas wyjaśnienia ważnych podstaw prawnych, na których opieramy się w celu przetwarzania danych osobowych użytkownika. W związku z tym możemy opierać się na następujących podstawach prawnych w celu przetwarzania danych osobowych użytkownika:

  • Zgoda. Możemy przetwarzać dane użytkownika, jeśli użytkownik udzielił nam zgody (tj. zgody) na wykorzystanie jego danych osobowych w określonym celu. Użytkownik może wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Więcej informacji o wycofywaniu zgody.
  • Wykonanie umowy. Możemy przetwarzać dane osobowe użytkownika, gdy uważamy, że jest to konieczne do wypełnienia naszych zobowiązań umownych wobec użytkownika, w tym świadczenia naszych Usług lub na żądanie użytkownika przed zawarciem z nim umowy.
  • Zobowiązania prawne. Możemy przetwarzać dane użytkownika, jeśli uważamy, że jest to konieczne do wypełnienia naszych zobowiązań prawnych, takich jak współpraca z organem ścigania lub agencją regulacyjną, wykonywanie lub obrona naszych praw lub ujawnienie informacji użytkownika jako dowodu w postępowaniu sądowym, w które jesteśmy zaangażowani.
  • Istotne interesy. Możemy przetwarzać dane użytkownika, jeśli uważamy, że jest to konieczne do ochrony jego żywotnych interesów lub żywotnych interesów strony trzeciej, takich jak sytuacje związane z potencjalnym zagrożeniem bezpieczeństwa jakiejkolwiek osoby.

Jeśli znajdujesz się w Kanadzie, niniejsza sekcja dotyczy Ciebie.

Możemy przetwarzać dane użytkownika, jeśli udzielił on nam wyraźnej zgody (tj. wyraźnej zgody) na wykorzystywanie jego danych osobowych w określonym celu lub w sytuacjach, w których jego zgoda może być domniemana (tj. zgoda dorozumiana). Użytkownik może wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie.

W niektórych wyjątkowych przypadkach możemy być prawnie upoważnieni na mocy obowiązującego prawa do przetwarzania informacji użytkownika bez jego zgody, w tym na przykład:

  • Jeśli gromadzenie danych wyraźnie leży w interesie danej osoby, a zgody nie można uzyskać w odpowiednim czasie.
  • W celu prowadzenia dochodzeń oraz wykrywania oszustw i zapobiegania im.
  • W przypadku transakcji biznesowych, pod warunkiem spełnienia określonych warunków.
  • Jeśli jest to zawarte w zeznaniu świadka, a gromadzenie danych jest niezbędne do oceny, rozpatrzenia lub zaspokojenia roszczenia ubezpieczeniowego.
  • W celu identyfikacji osób rannych, chorych lub zmarłych i komunikacji z najbliższymi krewnymi.
  • Jeśli mamy uzasadnione podstawy, aby sądzić, że dana osoba była, jest lub może być ofiarą nadużyć finansowych.
  • Jeśli uzasadnione jest oczekiwanie, że gromadzenie i wykorzystywanie za zgodą zagrozi dostępności lub dokładności informacji, a gromadzenie jest uzasadnione do celów związanych z dochodzeniem w sprawie naruszenia umowy lub naruszenia przepisów prawa Kanady lub prowincji.
  • Jeśli ujawnienie jest wymagane w celu zastosowania się do wezwania sądowego, nakazu, nakazu sądowego lub przepisów sądowych dotyczących przedstawiania dokumentacji.
  • Jeśli informacje zostały przekazane przez osobę fizyczną w ramach jej zatrudnienia, działalności gospodarczej lub zawodu, a ich gromadzenie jest zgodne z celami, dla których informacje zostały przekazane.
  • Jeśli zbiór służy wyłącznie celom dziennikarskim, artystycznym lub literackim.
  • Jeśli informacje są publicznie dostępne i są określone w przepisach.

4. KIEDY I KOMU UDOSTĘPNIAMY DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKA?

W skrócie: Możemy udostępniać informacje w określonych sytuacjach opisanych w tej sekcji i/lub następującym stronom trzecim.

Możemy być zmuszeni do udostępnienia danych osobowych użytkownika w następujących sytuacjach:

  • Transfery biznesowe. Możemy udostępniać lub przekazywać dane użytkownika w związku z lub podczas negocjacji dotyczących fuzji, sprzedaży aktywów spółki, finansowania lub przejęcia całości lub części naszej działalności przez inną spółkę.

5. JAK OBSŁUGUJEMY LOGINY SPOŁECZNOŚCIOWE?

W skrócie: Jeśli użytkownik zdecyduje się zarejestrować lub zalogować do naszych Usług przy użyciu konta w mediach społecznościowych, możemy mieć dostęp do pewnych informacji na jego temat.

Nasze Usługi oferują możliwość rejestracji i logowania się przy użyciu danych konta w mediach społecznościowych innych firm (takich jak loginy do Facebooka lub Twittera). Jeśli użytkownik zdecyduje się to zrobić, otrzymamy pewne informacje o jego profilu od dostawcy mediów społecznościowych. Informacje profilowe, które otrzymujemy, mogą się różnić w zależności od danego dostawcy mediów społecznościowych, ale często obejmują imię i nazwisko, adres e-mail, listę znajomych i zdjęcie profilowe, a także inne informacje, które użytkownik zdecyduje się upublicznić na takiej platformie mediów społecznościowych.

Będziemy wykorzystywać otrzymane informacje wyłącznie do celów opisanych w niniejszej informacji o ochronie prywatności lub w inny sposób wyjaśnionych użytkownikowi w odpowiednich Usługach. Należy pamiętać, że nie kontrolujemy i nie ponosimy odpowiedzialności za inne sposoby wykorzystania danych osobowych użytkownika przez zewnętrznego dostawcę mediów społecznościowych. Zalecamy zapoznanie się z ich polityką prywatności, aby zrozumieć, w jaki sposób gromadzą, wykorzystują i udostępniają dane osobowe użytkownika oraz w jaki sposób można ustawić preferencje prywatności w ich witrynach i aplikacjach.

6. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?

W skrócie: Przechowujemy dane użytkownika tak długo, jak jest to konieczne do realizacji celów określonych w niniejszej informacji o polityce prywatności, chyba że prawo stanowi inaczej.

Będziemy przechowywać dane osobowe użytkownika tylko tak długo, jak będzie to konieczne do celów określonych w niniejszej informacji o ochronie prywatności, chyba że dłuższy okres przechowywania jest wymagany lub dozwolony przez prawo (np. wymogi podatkowe, księgowe lub inne wymogi prawne).

Jeśli nie będziemy mieć uzasadnionej potrzeby biznesowej przetwarzania danych osobowych użytkownika, usuniemy lub zanonimizujemy takie dane, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład dlatego, że dane osobowe użytkownika były przechowywane w archiwach kopii zapasowych), będziemy bezpiecznie przechowywać dane osobowe użytkownika i odizolujemy je od dalszego przetwarzania do czasu ich usunięcia.

7. JAKIE SĄ WASZE PRAWA DO PRYWATNOŚCI?

W skrócie: W niektórych regionach, takich jak Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), Wielka Brytania (UK), Szwajcaria i Kanada, użytkownik ma prawa, które umożliwiają mu większy dostęp do jego danych osobowych i kontrolę nad nimi. Użytkownik może w dowolnym momencie sprawdzić, zmienić lub zamknąć swoje konto.

W niektórych regionach (takich jak EOG, Wielka Brytania, Szwajcaria i Kanada) użytkownikowi przysługują pewne prawa wynikające z obowiązujących przepisów o ochronie danych. Mogą one obejmować prawo (i) do żądania dostępu i uzyskania kopii swoich danych osobowych, (ii) do żądania sprostowania lub usunięcia; (iii) do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych; (iv) w stosownych przypadkach, do przenoszenia danych; oraz (v) do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. W pewnych okolicznościach użytkownik może mieć również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych. Użytkownik może złożyć taki wniosek, kontaktując się z nami, korzystając z danych kontaktowych podanych w sekcji "JAK MOŻNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NAMI W SPRAWIE NINIEJSZEJ INFORMACJI?" poniżej.

Jeśli znajdujesz się w Szwajcarii, możesz skontaktować się z Federalnym Komisarzem ds. Ochrony Danych i Informacji.

Wycofanie zgody: Jeśli polegamy na zgodzie użytkownika na przetwarzanie jego danych osobowych, która może być zgodą wyraźną i/lub dorozumianą w zależności od obowiązującego prawa, użytkownik ma prawo wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Użytkownik może wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie, kontaktując się z nami przy użyciu danych kontaktowych podanych w sekcji "JAK MOŻNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NAMI W SPRAWIE NINIEJSZEJ INFORMACJI?" poniżej.

Należy jednak pamiętać, że nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody ani, jeśli zezwala na to obowiązujące prawo, na przetwarzanie danych osobowych użytkownika w oparciu o zgodne z prawem podstawy przetwarzania inne niż zgoda.

W przypadku pytań lub uwag dotyczących prawa do prywatności, można wysłać do nas wiadomość e-mail na adres privacy@aweb.agency.

8. ELEMENTY STERUJĄCE DLA FUNKCJI "DO-NOT-TRACK”

Większość przeglądarek internetowych oraz niektóre mobilne systemy operacyjne i aplikacje mobilne zawierają funkcję lub ustawienie Do-Not-Track (DNT), które można aktywować, aby zasygnalizować swoje preferencje dotyczące prywatności, aby nie monitorować i nie gromadzić danych o działaniach związanych z przeglądaniem Internetu. Na tym etapie nie został sfinalizowany żaden jednolity standard technologiczny dotyczący rozpoznawania i wdrażania sygnałów DNT. W związku z tym obecnie nie reagujemy na sygnały DNT przeglądarki ani żadne inne mechanizmy, które automatycznie informują użytkownika o tym, że nie chce być śledzony online. Jeśli w przyszłości zostanie przyjęty standard śledzenia online, którego będziemy musieli przestrzegać, poinformujemy użytkownika o tej praktyce w zmienionej wersji niniejszej informacji o ochronie prywatności.

9. CZY AKTUALIZUJEMY NINIEJSZE POWIADOMIENIE?

W skrócie: Tak, będziemy aktualizować niniejszą informację w razie potrzeby, aby zachować zgodność z odpowiednimi przepisami prawa.

Od czasu do czasu możemy aktualizować niniejszą informację o ochronie prywatności. Zaktualizowana wersja będzie oznaczona zaktualizowaną datą "Zaktualizowano", a zaktualizowana wersja wejdzie w życie, gdy tylko będzie dostępna. W przypadku wprowadzenia istotnych zmian w niniejszej informacji o ochronie prywatności, możemy powiadomić użytkownika poprzez umieszczenie w widocznym miejscu powiadomienia o takich zmianach lub poprzez bezpośrednie wysłanie powiadomienia. Zachęcamy do częstego zapoznawania się z niniejszą informacją o ochronie prywatności w celu uzyskania informacji o tym, w jaki sposób chronimy dane użytkownika.

10. JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE NINIEJSZEGO POWIADOMIENIA?

W przypadku pytań lub uwag dotyczących niniejszego powiadomienia można wysłać do nas wiadomość e-mail na adres privacy@aweb.agency lub skontaktować się z nami listownie pod adresem:

Aweb sp. z o.o.

Domaniewska 37 M2.43 02-672 Warszawa, PL

privacy@aweb.agency.

+48 573581025

11. W JAKI SPOSÓB UŻYTKOWNIK MOŻE PRZEGLĄDAĆ, AKTUALIZOWAĆ LUB USUWAĆ GROMADZONE PRZEZ NAS DANE?

W oparciu o obowiązujące w danym kraju przepisy, użytkownik może mieć prawo do żądania dostępu do gromadzonych przez nas jego danych osobowych, ich zmiany lub usunięcia. Aby zażądać wglądu, aktualizacji lub usunięcia swoich danych osobowych, należy odwiedzić stronę: https://aweb.pl/pl/privacy-policy.

Aweb sp. z o.o.
Domaniewska 37 M2.43
02-672 Warszawa, PL