Reklama kontekstowa czy też PPC (pay per click), to jeden z najbardziej efektywnych, szybkich i godnych zaufania kanałów mających na celu przyciągnięcie ruchu docelowego na Twojej witrynie. Sprzedaż czy branding – kompetentna kampania reklamowa gwarantuje rezultaty. Przygotowujemy:
W ciągu 15 lat naszej pracy udało nam się stworzyć optymalny plan uruchamiania kampanii reklamowych oraz listę potwierdzonych technik optymalizacyjnych, które łączymy z najnowszymi narzędziami Google Ads.
Spiesząc z odpowiedzią na pytania: „w jaki sposób zbudowany jest projekt reklamy kontekstowej” oraz „jak rozpoczyna się projekt?”, przygotowaliśmy poniższą infografikę.
Każdy klient Aweb posiada swojego przypisanego managera projektu, który pozostaje łącznikiem pomiędzy celami biznesowymi i zadaniami zespołu reklamy kontekstowej.
Gdy uruchamiamy nowy projekt, zawsze wyjaśniamy, który z kanałów komunikacyjnych jest najbardziej wygodny dla klienta (e-maile, telefony, wiadomości w komunikatorach). Ponadto, bazując na współpracy z Aweb, otrzymujesz dostęp do naszego systemu CRM, gdzie możesz tworzyć zadania lub zadawać pytania naszemu zespołowi projektowemu.
Jeżeli zadasz pytanie w ciągu pierwszej połowy dnia, otrzymasz odpowiedź w ten sam dzień. Jeśli późniejszym wieczorem lub poza godzinami pracy biura, wówczas odpowiemy już w kolejnym dniu roboczym.
Zanim rozpoczniesz współpracę z naszym zespołem, manager ustali z Tobą priorytetowe grupy produktów lub usług pod kątem reklamy, wyjaśni schemat sezonowego zapotrzebowania, a także poprawi wskaźniki KPI dla danego projektu.
Co miesiąc przekazujemy klientowi raport podsumowujący wykonaną pracę, a także wydajność wszystkich uruchomionych kampanii reklamowych. Raport generowany jest w formacie Google Data Studio dla każdego z projektów. Dostęp otrzymujesz przy pomocy linku przesłanego przez managera projektu po zakończeniu pierwszego etapu współpracy.
W raporcie możesz sprawdzić, jak radzą sobie kampanie reklamowe w dowolnym okresie od rozpoczęcia projektu, ponieważ dane są dynamicznie ładowane z kont Google Ads oraz Google Analytics.
Zawartość i format comiesięcznego raportu może różnić się w zależności od zapotrzebowani klienta oraz wykorzystanych narzędzi pracy.
Przykładowo, raport może pokazywać statystyki dotyczące klientów i sprzedaży z reklam kontekstowych, jeżeli firma klienta wykorzystuje CRM oraz śledzenie połączeń.
Poza raportem comiesięcznym możemy również przygotować dodatkowe raporty na życzenie klienta. Mogą to być raporty jednorazowe, tygodniowe lub długookresowe, które pomagają w budowaniu firmowych strategii marketingowych online.
Jeżeli chcesz rozpocząć korzystanie z reklamy kontekstowej, skontaktuj się z nami w celu konsultacji, a nasz manager odpowie na wszystkie Twoje pytania.
Jeśli już korzystasz z reklamy kontekstowej, ale nie jesteś usatysfakcjonowany z rezultatów, zamów ekspresowy audyt, dzięki któremu znajdziemy punkty dla wzrostu efektywności Twojej reklamy.