⬆️ Zwycięzcy w kategorii Innowacji Wyszukiwania



Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Reklama kontekstowa dla przychodni oraz instytucji medycznych

Google Ads to elastyczne narzędzie, które pomaga klinikom znaleźć nowych pacjentów, biorąc pod uwagę sezonowość zapotrzebowania, obciążenie biura pracą, a także inne niuanse związane z dziedziną medyczną.

W jaki sposób reklama kontekstowa pomaga zwiększyć przychody kliniki?

  1. Znajduje nowych pacjentów przy pomocy Internetu.
  2. Informuje klientów na temat nowych usług czy lokacji.
  3. Zwiększa liczbę wizyt u specjalistów.
  4. Zwiększa świadomość Twojej marki.
3108
udanych projektów w 16 lat
count

Jakie są główne cechy dot. przygotowania reklamy dla przychodni?

  1. Jakość wybranych zapytań dla wyświetlania reklam.
  2. Reklamy Twojej przychodni będą pokazywać się tym użytkownikom, którzy przeszukują Internet pod kątem usług Twoich specjalistów, przykładowo poprzez zapytania „rezerwacja wizyty u dermatologa” czy też „proktolog Warszawa”. W ramach przygotowania kampanii reklamowych nasi specjaliści wybierają wyłącznie te zapytania, które mogą doprowadzić do Ciebie nowych pacjentów. Efektywnie chronimy Twój budżet przed drenującymi zapytaniami informacyjnymi, jakie nie dają pełnego zrozumienia intencji użytkowników.

  3. Przeprowadzanie audytów na stronach docelowych witryny.
  4. Zespół Aweb zajmie się analizą stron landing page na Twojej witrynie, a następnie dostarczy rekomendacje dotyczące ich potrzebnych ulepszeń. To z kolei pozwoli Ci zmaksymalizować wyniki otrzymywane przy pomocy reklamy kontekstowej.

  5. Optymalne formy reklam dla reklamowania usług medycznych.
  6. W zależności od celów, jakie chcesz osiągnąć ze swoim biznesem, nasi specjaliści przygotują i uruchomią najbardziej efektywny zestaw reklam. Mogą one być stworzone w formie tekstów, grafik, filmów lub karty Google My Business.

  7. Obejście ograniczeń Google w dziedzinie medycyny.
  8. Reklamy związane z medycyną mogą być odrzucone przez moderatorów Google Ads, jeżeli dotyczą jakichkolwiek zabronionych tematów. Posłużymy się przykładem antykoncepcji – środki antykoncepcyjne i leczenie bezpłodności jest zabronione w kontekście reklam. Bardzo często system blokuje całe kampanie reklamowe z powodu zaledwie jednego słowa gdzieś na stronie. Specjaliści Aweb zwracają uwagę nie tylko na dobór słów kluczowych, ale także na sprawdzenie witryny, żeby wszystkie reklamy naszych klientów pomyślnie przeszły przez weryfikację Google.

«Bycie klientem agencji, która posiada status partnera premium firmy Google, samo w sobie już jest wielką zaletą. Partnerzy premium otrzymują jedyne w swoim rodzaju wsparcie od doświadczonych senior managerów Google, dostęp do najbardziej wszechstronnych statystyk, wczesnych aktualizacji, a także dostęp do wersji beta produktów Google.
Aweb oznacza otrzymanie najbardziej efektywnych kampanii reklamowych »

Galina Liman,
Kierownik działu reklamy kontekstowej w Aweb

Przykłady efektywnych kampanii reklamowych Google Ads

Promowanie aplikacji mobilnej Dobrobut w Google Play. 100% zapytań TOP 1 w 3 miesiące.

Promotion of the Dobrobut mobile application on Google Play.

KLIENT

Sieć klinik medycznych Dobrobut w Kijowie to największa sieć tego typu na Ukrainie.

Nasi klienci

Wideorecenzje naszych klientów

«Aweb pozwala mi zapomnieć o zmartwieniach dotyczących całej sekcji biznesu, do której w innym przypadku musiałbym zatrudniać pracowników»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Zobacz recenzję wideo

Simon Kaastrup-Olsen,

Global Fantasy Sports

Zwycięzcy w nominacji

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Nasza firma jest certyfikowanym partnerem Google. Zapewniamy promowanie i stały rozwój Twojej strony internetowej, która będzie przyciągać wielu nowych klientów.

Google Premier Partner Awards

Etapy i warunki uruchomienia kampanii reklamowych

ETAP I: Przygotowanie kampanii reklamowych. Okres ten zajmuje najczęściej od 7 do 14 dni.

ETAP II: Po uruchomieniu kampanii reklamowych, algorytmy Google Ads zbierają dane i tworzą portret zachowania tych użytkowników, którzy z największym prawdopodobieństwem mogą zostać Twoimi klientami. Okres ten zajmuje najczęściej co najmniej 5 dni, a jego długość zależy od budżetu na kliknięcia oraz regionu operowania reklamą.

ETAP III: System pokazuje Twoją reklamę wyłącznie tym osobom, które szukają w Google targetowanych zapytań, pasują do stworzonego portretu, a także wykazują chęć zamówienia usługi lub umówienia się na wizytę u lekarza. Algorytmy Google Ads określają intencje poprzez nieprzerwaną analizę ponad 8 milionów sygnałów od użytkowników Internetu.

Po uruchomieniu kampanii reklamowej nasi specjaliści stale optymalizują pracę na koncie reklamowym, żeby móc zwiększać efektywność reklam i osiągać umówione wcześniej cele. Nasz zespół monitoruje i poprawia wszystkie informacje na podstawie których algorytmy Google Ads wyszukują Twoich potencjalnych klientów w całej sieci internetowej. To z kolei pozwala na redukcję okresu uczenia zautomatyzowanych strategii doboru stawek do minimum, przy jednoczesnym zachowaniu wydajności na maksymalnym akceptowalnym poziomie.

Jakie raporty dotyczące kampanii gwarantuje zespół Aweb?

Mając na uwadze wygodną analizę efektywności kampanii reklamowych specjaliści Aweb dostarczają comiesięczny raport w formacie Google Data Studio.


In this report you can get acquainted with the main indicators of all advertising campaigns for any period, starting from the first month of cooperation with Aweb.

Thanks to the permanent link to this dynamic document, you can view the data at any time convenient for you without having to request a report and wait for the manager to prepare it.

We always listen to the requests of our clients, and if you need to include additional parameters in the report that are not included in our basic set, our specialists will add the indicators you are interested in.

What ad formats are suitable for advertising medical services?

    Dzięki załączonemu raportowi możesz zapoznać się z głównymi wskaźnikami dla wszystkich kampanii reklamowych w dowolnym okresie, począwszy od pierwszego miesiąca współpracy z agencją Aweb.

    Dzięki permanentnemu linkowi do tego dynamicznego dokumentu możesz wyświetlać informacje w dowolnym momencie, kiedy to dla Ciebie najbardziej wygodne, bez konieczności wysyłania prośby o raport i oczekiwania na przygotowanie do przez managera.

    Zawsze słuchamy próśb naszych klientów, więc jeżeli potrzebujesz dołączyć do raportu dodatkowe parametry, których nie ma w podstawowym pliku, nasi specjaliści dodadzą wskaźniki, które Cię interesują.

    Jakie formaty reklam są odpowiednie dla reklamowania usług medycznych?

    1. Reklamy tekstowe wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google i są najbardziej popularnym formatem reklamowym, który przyciąga uwagę użytkowników w momencie dokonywania wyboru lekarza czy przychodni.
    2. Reklamy graficzne pozwalają przedstawić informacje dotyczące Twoich usług, promocji lub nowych lokacji tym użytkownikom, którzy odpowiadają portretowi potencjalnego klienta.
    3. Wideo jest wygodnym formatem w kontekście intensywnego przyciągania nowych pacjentów, gdyż pozwala Ci w szybki i zwięzły sposób opowiedzieć o wszystkich zaletach swojej kliniki.
    4. Karta Google My Businsess to reklamy, które prezentują Twoją klinikę każdemu użytkownikowi poszukującemu Twoich usług w swojej okolicy przy pomocy Google.

    Proces przygotowania kampanii reklamowych dla przychodni medycznych

    1. Określasz, które usługi swojej przychodzi chcesz zareklamować.
    2. Koordynujemy wspólnie cele kampanii reklamowych: połączenia, formularze zgłoszeniowe, cele zwrotu z inwestycji reklamowej (ROI), itp.
    3. Wybieramy zapytania przy pomocy których użytkownicy wyszukują Twoje usługi w Google. Wspólnie z Tobą dokonujemy ich koordynacji, żeby zapewnić odpowiednie działanie wybranych zapytań.
    4. Razem tworzymy teksty reklamowe lub przygotowujemy banner i/lun wideo.
    5. Dostarczamy początkowe prognozy możliwych rezultatów w oparciu o wybrany budżet na kliknięcia.
    6. Uruchamiamy kampanie reklamowe, monitorujemy ich efektywność, porównujemy je z Twoimi statystykami wewnętrznymi dotyczącymi zapytań i rekordów – dostosowujemy działanie kampanii reklamowych.

    Każdy z naszych klientów ma do dyspozycji managera projektu z Aweb, który stale monitoruje poprawne działanie reklamy Twojej przychodni, żeby osiągać Twoje cele: mogą one dotyczyć liczby wizyt u wybranego specjalisty lub całkowitej liczny wizyt w Twojej klinice. Manager jest łącznikiem, który pomaga w transformacji celów biznesowych w zadania przekazywane specjalistom reklamy kontekstowej.

    W jaki sposób można śledzić efektywność reklam kontekstowych dla przychodni?

    Wiele parametrów można śledzić przy pomocy konta Google Ads, aczkolwiek kluczem do sukcesu jest zrozumienie, w jaki sposób należy je interpretować, aby dokonać ewaluacji efektywności kampanii reklamowych. Specjaliści Aweb pozostają całkowicie skupienia na kosztach wygenerowanych wizyt w klinice, a nie na kosztach kliknięcia w reklamę. Dzieje się tak, ponieważ można uzyskać 1000 kliknięć za 10 groszy, co przełoży się na jednego klienta w przychodni. Z drugiej strony, możesz też uzyskać 5 kliknięć za cenę 2 złotych, a to z kolei przełoży się na 4 klientów. W rezultacie, nowy klient w pierwszym wariancie kosztuje ok. 100 złotych, podczas gdy drugi wariant kosztuje ok. 2,50 zł. Zatem koszt kliknięcia staje się 20-krotnie wyższy.

    Z tego względu, podczas optymalizacji kampanii reklamowych przede wszystkim kontrolujemy koszty przyciągania nowych klientów do Twojej kliniki. Wszelki pozostałe wskaźniki: koszty kliknięć, CPR, procentowy udział wyświetleń, itp. – są to znaczniki, które pozwalają na zrozumienie całościowego obrazu, ale nie są głównymi celami kampanii reklamowych.

    Aweb to godny zaufania partner dla firm medycznych. Zamów konsultację z naszym managerem i dowiedz się, w jaki sposób reklama kontekstowa może być przydatna dla Twojego biznesu.

Anna Zhurba
project manager

Find out the cost of work on your project

Submit an application
Get an offer
Aweb sp. z o.o.
Domaniewska 37 M2.43
02-672 Warszawa, PL