Contextual advertising in Aweb
Przyciągaj klientów w efektywny sposób
Korzystamy z najbardziej zaawansowanych technologii zarządzania kampaniami reklamowymi.
Zbieramy statystyki dotyczące konwersji, zapytań, a także połączeń. Kalkulujemy efektywność reklam.
Postaw na rozwój swojego biznesu z naszą pomocą!
Odpowiednie dopasowanie
Podczas pracy nad zadaniem, planujemy kampanie z podziałem na dni tygodnia i godziny, odpowiednio dostosowując geotargeting, a także kontrolujemy koszty co do grosika.
Walczymy z nieodpowiednimi kliknięciami i wykorzystujemy budżet reklamowy w najlepszym możliwym stopniu.
Naszym głównym zadaniem jest zaoszczędzenie pieniędzy klienta wraz z osiągnięciem maksymalnych zwrotów dla działalności.
Zarządzaj biznesem, a nie treściami
Na swoim biznesie znasz się najlepiej. Z kolei my wiemy wszystko na temat reklamowania się w Internecie.
Zostaw zarządzanie reklamami certyfikowanym profesjonalistom i skup się na rozbudowie swojego biznesu.
Zleć pracę najlepszym specjalistom
Aweb to certyfikowany partner premium Google. Jesteśmy zawsze na bieżąco ze wszystkimi nowymi produktami w reklamach online.
N naszych ekspertach możesz polegać w pełni. Swoje kwalifikacje potwierdzają egzaminami certyfikującymi przeprowadzanymi co 12 miesięcy.
Zadania: optymalizacja wykorzystania każdego grosza w budżecie na reklamę
416
uruchomionych kampanii
reklamy kontekstowej
41%
budżetu reklamowego (średnio)
pozostaje w kieszeni klienta
1,87
średnie pozycjonowanie reklamy
naszych klientów w wynikach wyszukiwania
10,5%
przeciętny wskaźnik CTR w kampaniach
reklamowych naszych klientów
Jakie są najważniejsze zalety reklamy kontekstowej?
- Otrzymujesz szybkie rezultaty w ciągu 24 godzin.
- Reklamy ukierunkowane są wyłącznie na grupę docelową.
- Mobilność. Możesz zmieniać, dodawać słowa kluczowe i reklamy w dowolnym momencie trwania kampanii reklamowej.
- Możliwe jest eksperymentowanie z różnymi kopami reklam.
- Geo-targeting. Możliwość dostosowywania wyświetlania reklam tylko dla tych regionów, które Cię interesują.
- Możesz wybrać godziny i dni tygodnia, kiedy reklama jest pokazywana.
Samodzielna konfiguracja reklamy kontekstowej
Na pierwszy rzut oka reklama kontekstowa wydaje się być dość prostym i tanim narzędziem. Aczkolwiek, żeby móc skutecznie z niej skorzystać, potrzebne jest profesjonalne przygotowanie oraz kontrola jakości.
Prawie wszyscy nasi klienci rozpoczynali od przygotowania reklamy kontekstowej na swoich własnych stronach w Google. Ktoś zrobił to samodzielnie, ktoś zlecił zadanie pracownikowi z działu sprzedaży czy marketingu, a może nawet managerowi biura. Prędzej czy później, wszyscy wyciągnęli wnioski, że reklama kontekstowa nie działa tak efektywnie, jak powinna, a środki finansowe idą donikąd.
Dzięki skontaktowaniu się z nami, klienci otrzymali rezultaty reklamy kontekstowej, jakich od początku oczekiwali, lecz nie byli w stanie ich osiągnąć, ponieważ napotkali wiele problemów typowych dla początkujących i niewykwalifikowanych specjalistów.
Zasady pracy z kampaniami naszych klientów
Poniższe 6 punktów opisuje, jakich zmian będziesz świadkiem, jeżeli powierzysz nam przygotowanie i zarządzanie reklamą kontekstową. Być może wypracujesz nowe spojrzenie na to, czym jest reklama kontekstowa i dlaczego Twoja działalność jej potrzebuje.
- Eliminacja ruchu nieukierunkowanego. Mowa o sytuacjach, w których pojawia się zbyt wiele wizyt na stronie, a poziom konwersji jest niski.
- Pełna automatyzacja. Automatyczna aktualizacja cen w reklamach zgodnie z najświeższymi danymi na stronie, wyłącznie reklam prowadzących do niedziałających stron czy stron z brakującymi produktami.
- Dopracowywanie Twojej kampanii reklamowej i analityki. Ustawienia targetowania według geografii, dnia i godziny wyświetlania reklam, a także śledzenie wyników zapytań.
- Zwiększony zwrot z inwestycji (ROI). Wyłączamy reklamy produktów, których reklamowanie kosztuje więcej, niż generowane przez nie zyski.
- Zmniejszenie budżetu reklamowego. Nie zdziw się, gdyż rzeczywiście zmniejszamy budżet reklamowy, a nie zwiększamy go. Tym samym sprawiamy, że płacisz mniej za kliknięcia.
- Wydajność. Mając dostęp do statystyk, zbieramy dane o konwersjach, zapytaniach i połączeniach. Następnie analizujemy dane i obliczamy efektywność reklamy.
Potwierdzamy każdy z powyższych punktów na przykładzie prawdziwej pracy, jaką wykonaliśmy. Spójrz na kilka realnych historii sukcesu:
Eliminacja ruchu nieukierunkowanego
Witryna internetowa z kursami języka angielskiego generowała każdego dnia 1500 unikalnych wizyt. Jednakże, poziom konwersji przekładał się na zaledwie 3-4 zgłoszenia na miesiąc. Po przeprowadzonej przez nas pracy, konwersja wzrosła o 260%, a koszt przyciągania leadów z reklamy kontekstowej zmalał 3,63-krotnie. Rezultat: właściciel witryny uzyskał więcej klientów i zaczął płacić mniej za reklamę.
- Konwersja ruchu organicznego wzrosła o 379%
- Koszt pozyskania leadów dla reklamy kontekstowej spadł 3,63 razy
- Całkowita liczba konwersji wzrosła o 260%
Dopasowanie kampanii reklamowej i analityki
Firma zajmująca się dostawą pizzy prowadziła niezależne reklamy w Google poprzez AdWords, ale nie uzyskała żadnych wyników. Po przejęciu przez nas kampanii reklamowej liczba zamówień za pośrednictwem strony internetowej wzrosła dwukrotnie.
- Całkowity wzrost sprzedaży o 37%
- Wskaźnik konwersji odwiedzających na zamawiających w wysokości 22,64%
- Zwrot z inwestycji na reklamę kontekstową na poziomie 620%
Zwiększony zwrot z inwestycji (ROI)
Kiedy zaangażowaliśmy się w reklamę kontekstową dla sieci klinik Laserhouse, dowiedzieliśmy się, że stawki dla zapytania "depilacja laserowa" są tak wysokie, że nie ma sensu konkurować w tym zakresie. Nie wiedząc o tym, kliniki podnoszą i tak już wysokie ceny zapytań.
- 414 słów kluczowych w TOP 10 Google
- Wzrost liczby klientów o 68%
- 2000 odwiedzających każdego dnia
Zmniejszenie budżetu reklamowego
Odezwała się do nas firma zajmująca się sushi, ponieważ nie odpowiadała jej praca z poprzednią agencją: dzienny budżet na kliknięcia był wydawany zbyt szybko. W ciągu miesiąca pomogliśmy we wzroście sprzedaży o 30%, podczas gdy liczba kliknięć wzrosła o 25%, a liczba zaprzepaszczonych zamówień spadła z 15% do 0%! Ruch wśród grupy docelowej wyniósł aż 3500 osób na miesiąc.
- Wzrost sprzedaży online o 30%
- Redukcja liczby nieukończonych zamówień do 0
- 3500 targetowanych odwiedzin w miesiącu
Wydajność
Ten przypadek pod kątem skuteczności jest po prostu wyjątkowych, ponieważ byliśmy w stanie pomóc klientowi sprzedać produkt przy pomocy reklamy kontekstowej przy jednoczesnym braku popytu. W zakresie reklamy kontekstowej tego typu przykłady są dosyć rzadko spotykane. Uważa się, że nie da się sprzedać czegoś, na co nie ma zapotrzebowania w Internecie.
- +39% miesięcznej sprzedaży przez Internet
- Wskaźnik rezygnacji zmniejszono z 90% do 36%
- Zwrot z inwestycji w kampanię reklamową na poziomie 348%
Dlaczego możesz nam zaufać?
- Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google Premium. Nasi specjaliści potwierdzają swoje kwalifikacje egzaminami certyfikującymi co 12 miesięcy.
- Stale ulepszamy naszą efektywność w reklamie kontekstowej od 2007 roku.
- Nasi pracownicy regularnie uczęszczają na specjalistyczne kursy i konferencje organizowane przez Google. Dzięki temu zawsze na bieżąco wiedzą o wszelkich zmianach w algorytmach systemów reklamy kontekstowej.
Nasza zasada ustalania cen, czyli dlaczego z nami możesz zaoszczędzić
Główne zasady współpracy z naszą firmą opierają się na wydajności i redukcji kosztów dla klienta. Z tego względu nie korzystamy z metod dotyczących usług wykonawczych, które „pożerają” od 10% do 15% budżetu na reklamę. Koniec końców, jeżeli agencja zgarnia 10%, wówczas opłacalne jest kontynuowanie zarządzania budżetem reklamowym klienta bez zamartwiania się o efektywność kampanii.
Po przeprowadzeniu negocjacji z potencjalnym kontrahentem, szacujemy ilość pracy, jaka musi być wykonana, żeby móc osiągnąć oczekiwane rezultaty. Następnie przeprowadzamy oszacowanie kosztów w ramach oferty. Nasi klienci dokładnie rozumieją, że płacą za pracę naszych specjalistów. Po osiągnięciu wskazanych rezultatów, klient może oszacować, ile udało mu się zaoszczędzić dzięki naszemu podejściu, a jakie pieniądze mógł stracić, gdybyśmy stosowali system ustalania cen na poziomie 10% budżetu.
Nasza firma nie tylko wykonuje prace przygotowawcze do reklamy kontekstowej. Prowadzimy naszego kontrahenta poprzez cały „lejek sprzedażowy” – od kliknięcia w reklamę aż po zakup. A do tego pomożemy Ci sprzedawać jeszcze więcej.
Grupa zadaniowa
Efektywne promowanie jest możliwe tylko w dobrze skoordynowanym zespole wysoce wyspecjalizowanych ekspertów. Dlatego też przynajmniej 4 współpracowników zajmie się Twoim projektem:
Manager projektu
Łącznik pomiędzy klientem i firmą. Słucha klienta, rozumie jego zadania i kontroluje grupę pracującą nad projektem.
Kierownik techniczny
Określa cele globalne i czyni postępy w kierunku ich osiągnięcia
Specjalista ds. reklamy kontekstowej
Monitoruje postępy w kampanii i szybko wprowadza zmiany w ustawieniach.
Programista
Otrzymuje zadania od kierownika technicznego i wprowadza wszystkie potrzebne zmiany na witrynie klienta.