⬆️ Zwycięzcy w kategorii Innowacji Wyszukiwania

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Contextual advertising in Aweb

Przyciągaj klientów w efektywny sposób

Korzystamy z najbardziej zaawansowanych technologii zarządzania kampaniami reklamowymi.

Zbieramy statystyki dotyczące konwersji, zapytań, a także połączeń. Kalkulujemy efektywność reklam.

Postaw na rozwój swojego biznesu z naszą pomocą!

Odpowiednie dopasowanie

Podczas pracy nad zadaniem, planujemy kampanie z podziałem na dni tygodnia i godziny, odpowiednio dostosowując geotargeting, a także kontrolujemy koszty co do grosika.

Walczymy z nieodpowiednimi kliknięciami i wykorzystujemy budżet reklamowy w najlepszym możliwym stopniu.

Naszym głównym zadaniem jest zaoszczędzenie pieniędzy klienta wraz z osiągnięciem maksymalnych zwrotów dla działalności.

Zarządzaj biznesem, a nie treściami

Na swoim biznesie znasz się najlepiej. Z kolei my wiemy wszystko na temat reklamowania się w Internecie.

Zostaw zarządzanie reklamami certyfikowanym profesjonalistom i skup się na rozbudowie swojego biznesu.

Zleć pracę najlepszym specjalistom

Aweb to certyfikowany partner premium Google. Jesteśmy zawsze na bieżąco ze wszystkimi nowymi produktami w reklamach online.

N naszych ekspertach możesz polegać w pełni. Swoje kwalifikacje potwierdzają egzaminami certyfikującymi przeprowadzanymi co 12 miesięcy.

Zadania: optymalizacja wykorzystania każdego grosza w budżecie na reklamę

416

uruchomionych kampanii
reklamy kontekstowej

41%

budżetu reklamowego (średnio)
pozostaje w kieszeni klienta

1,87

średnie pozycjonowanie reklamy
naszych klientów w wynikach wyszukiwania

10,5%

przeciętny wskaźnik CTR w kampaniach
reklamowych naszych klientów

Jakie są najważniejsze zalety reklamy kontekstowej?

  • Otrzymujesz szybkie rezultaty w ciągu 24 godzin.
  • Reklamy ukierunkowane są wyłącznie na grupę docelową.
  • Mobilność. Możesz zmieniać, dodawać słowa kluczowe i reklamy w dowolnym momencie trwania kampanii reklamowej.
  • Możliwe jest eksperymentowanie z różnymi kopami reklam.
  • Geo-targeting. Możliwość dostosowywania wyświetlania reklam tylko dla tych regionów, które Cię interesują.
  • Możesz wybrać godziny i dni tygodnia, kiedy reklama jest pokazywana.

Samodzielna konfiguracja reklamy kontekstowej

Na pierwszy rzut oka reklama kontekstowa wydaje się być dość prostym i tanim narzędziem. Aczkolwiek, żeby móc skutecznie z niej skorzystać, potrzebne jest profesjonalne przygotowanie oraz kontrola jakości.

Prawie wszyscy nasi klienci rozpoczynali od przygotowania reklamy kontekstowej na swoich własnych stronach w Google. Ktoś zrobił to samodzielnie, ktoś zlecił zadanie pracownikowi z działu sprzedaży czy marketingu, a może nawet managerowi biura. Prędzej czy później, wszyscy wyciągnęli wnioski, że reklama kontekstowa nie działa tak efektywnie, jak powinna, a środki finansowe idą donikąd.

Dzięki skontaktowaniu się z nami, klienci otrzymali rezultaty reklamy kontekstowej, jakich od początku oczekiwali, lecz nie byli w stanie ich osiągnąć, ponieważ napotkali wiele problemów typowych dla początkujących i niewykwalifikowanych specjalistów.

Zasady pracy z kampaniami naszych klientów

Poniższe 6 punktów opisuje, jakich zmian będziesz świadkiem, jeżeli powierzysz nam przygotowanie i zarządzanie reklamą kontekstową. Być może wypracujesz nowe spojrzenie na to, czym jest reklama kontekstowa i dlaczego Twoja działalność jej potrzebuje.

  1. Eliminacja ruchu nieukierunkowanego. Mowa o sytuacjach, w których pojawia się zbyt wiele wizyt na stronie, a poziom konwersji jest niski.
  2. Pełna automatyzacja. Automatyczna aktualizacja cen w reklamach zgodnie z najświeższymi danymi na stronie, wyłącznie reklam prowadzących do niedziałających stron czy stron z brakującymi produktami.
  3. Dopracowywanie Twojej kampanii reklamowej i analityki. Ustawienia targetowania według geografii, dnia i godziny wyświetlania reklam, a także śledzenie wyników zapytań.
  4. Zwiększony zwrot z inwestycji (ROI). Wyłączamy reklamy produktów, których reklamowanie kosztuje więcej, niż generowane przez nie zyski.
  5. Zmniejszenie budżetu reklamowego. Nie zdziw się, gdyż rzeczywiście zmniejszamy budżet reklamowy, a nie zwiększamy go. Tym samym sprawiamy, że płacisz mniej za kliknięcia.
  6. Wydajność. Mając dostęp do statystyk, zbieramy dane o konwersjach, zapytaniach i połączeniach. Następnie analizujemy dane i obliczamy efektywność reklamy.

Potwierdzamy każdy z powyższych punktów na przykładzie prawdziwej pracy, jaką wykonaliśmy. Spójrz na kilka realnych historii sukcesu:

Eliminacja ruchu nieukierunkowanego

Witryna internetowa z kursami języka angielskiego generowała każdego dnia 1500 unikalnych wizyt. Jednakże, poziom konwersji przekładał się na zaledwie 3-4 zgłoszenia na miesiąc. Po przeprowadzonej przez nas pracy, konwersja wzrosła o 260%, a koszt przyciągania leadów z reklamy kontekstowej zmalał 3,63-krotnie. Rezultat: właściciel witryny uzyskał więcej klientów i zaczął płacić mniej za reklamę.

  • Konwersja ruchu organicznego wzrosła o 379%
  • Koszt pozyskania leadów dla reklamy kontekstowej spadł 3,63 razy
  • Całkowita liczba konwersji wzrosła o 260%

Dopasowanie kampanii reklamowej i analityki

Firma zajmująca się dostawą pizzy prowadziła niezależne reklamy w Google poprzez AdWords, ale nie uzyskała żadnych wyników. Po przejęciu przez nas kampanii reklamowej liczba zamówień za pośrednictwem strony internetowej wzrosła dwukrotnie.

  • Całkowity wzrost sprzedaży o 37%
  • Wskaźnik konwersji odwiedzających na zamawiających w wysokości 22,64%
  • Zwrot z inwestycji na reklamę kontekstową na poziomie 620%

Кейс увеличение продаж пиццерии

Zwiększony zwrot z inwestycji (ROI)

Kiedy zaangażowaliśmy się w reklamę kontekstową dla sieci klinik Laserhouse, dowiedzieliśmy się, że stawki dla zapytania "depilacja laserowa" są tak wysokie, że nie ma sensu konkurować w tym zakresie. Nie wiedząc o tym, kliniki podnoszą i tak już wysokie ceny zapytań.

  • 414 słów kluczowych w TOP 10 Google
  • Wzrost liczby klientów o 68%
  • 2000 odwiedzających każdego dnia

Zmniejszenie budżetu reklamowego

Odezwała się do nas firma zajmująca się sushi, ponieważ nie odpowiadała jej praca z poprzednią agencją: dzienny budżet na kliknięcia był wydawany zbyt szybko. W ciągu miesiąca pomogliśmy we wzroście sprzedaży o 30%, podczas gdy liczba kliknięć wzrosła o 25%, a liczba zaprzepaszczonych zamówień spadła z 15% do 0%! Ruch wśród grupy docelowej wyniósł aż 3500 osób na miesiąc.

  • Wzrost sprzedaży online o 30%
  • Redukcja liczby nieukończonych zamówień do 0
  • 3500 targetowanych odwiedzin w miesiącu

Wydajność

Ten przypadek pod kątem skuteczności jest po prostu wyjątkowych, ponieważ byliśmy w stanie pomóc klientowi sprzedać produkt przy pomocy reklamy kontekstowej przy jednoczesnym braku popytu. W zakresie reklamy kontekstowej tego typu przykłady są dosyć rzadko spotykane. Uważa się, że nie da się sprzedać czegoś, na co nie ma zapotrzebowania w Internecie.

  • +39% miesięcznej sprzedaży przez Internet
  • Wskaźnik rezygnacji zmniejszono z 90% do 36%
  • Zwrot z inwestycji w kampanię reklamową na poziomie 348%

Dlaczego możesz nam zaufać?

  • Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google Premium. Nasi specjaliści potwierdzają swoje kwalifikacje egzaminami certyfikującymi co 12 miesięcy.
  • Stale ulepszamy naszą efektywność w reklamie kontekstowej od 2007 roku.
  • Nasi pracownicy regularnie uczęszczają na specjalistyczne kursy i konferencje organizowane przez Google. Dzięki temu zawsze na bieżąco wiedzą o wszelkich zmianach w algorytmach systemów reklamy kontekstowej.

Nasza zasada ustalania cen, czyli dlaczego z nami możesz zaoszczędzić

Główne zasady współpracy z naszą firmą opierają się na wydajności i redukcji kosztów dla klienta. Z tego względu nie korzystamy z metod dotyczących usług wykonawczych, które „pożerają” od 10% do 15% budżetu na reklamę. Koniec końców, jeżeli agencja zgarnia 10%, wówczas opłacalne jest kontynuowanie zarządzania budżetem reklamowym klienta bez zamartwiania się o efektywność kampanii.

Po przeprowadzeniu negocjacji z potencjalnym kontrahentem, szacujemy ilość pracy, jaka musi być wykonana, żeby móc osiągnąć oczekiwane rezultaty. Następnie przeprowadzamy oszacowanie kosztów w ramach oferty. Nasi klienci dokładnie rozumieją, że płacą za pracę naszych specjalistów. Po osiągnięciu wskazanych rezultatów, klient może oszacować, ile udało mu się zaoszczędzić dzięki naszemu podejściu, a jakie pieniądze mógł stracić, gdybyśmy stosowali system ustalania cen na poziomie 10% budżetu.

Nasza firma nie tylko wykonuje prace przygotowawcze do reklamy kontekstowej. Prowadzimy naszego kontrahenta poprzez cały „lejek sprzedażowy” – od kliknięcia w reklamę aż po zakup. A do tego pomożemy Ci sprzedawać jeszcze więcej.

Grupa zadaniowa

Efektywne promowanie jest możliwe tylko w dobrze skoordynowanym zespole wysoce wyspecjalizowanych ekspertów. Dlatego też przynajmniej 4 współpracowników zajmie się Twoim projektem:

Manager projektu

Łącznik pomiędzy klientem i firmą. Słucha klienta, rozumie jego zadania i kontroluje grupę pracującą nad projektem.

Kierownik techniczny

Określa cele globalne i czyni postępy w kierunku ich osiągnięcia

Specjalista ds. reklamy kontekstowej

Monitoruje postępy w kampanii i szybko wprowadza zmiany w ustawieniach.

Programista

Otrzymuje zadania od kierownika technicznego i wprowadza wszystkie potrzebne zmiany na witrynie klienta.

Anna Zhurba
Menadżer projektu

Zapoznaj się z kosztami swojego projektu

Wyślij zapytanie
Otrzymaj ofertę
Aweb sp. z o.o.
Domaniewska 37 M2.43
02-672 Warszawa, PL