Coroczny konkurs organizowany przez Google dla swoich partnerów premium

Cel konkursu

Identyfikacja najlepszych agencji na koniec roku i wyrażenie wdzięczności dla ich pracy w marketingu cyfrowym.

Etapy konkursowe

Wyłącznie partnerzy premium Google mogą brać udział w selekcji.

  1. Początkowo, przedstawiciele Google dokonują ewaluacji jakości organizacji kont reklamowych agencji, jak również efektywności reklam dla klientów.
  2. W drugiej rundzie niezależna strona trzecia, Deloitte, dokonuje ewaluacji jakości kampanii reklamowych Google Ads oraz innowacji agencji w sferze, w jakiej otrzymała ona nominację. Jeżeli przedstawiciele Deloitte ocenią ich wystarczająco wysoko, wówczas nominowani z najwyższymi wynikami awansują do finału, który odbywa się w siedzibie Google w Dublinie.
  3. W trzeciej rundzie niezależny panel jurorów. składający się z trzech lub więcej pracowników Google w stopniu Senior lub Director, a także jeden juror firmy zewnętrznej, oceniają finałową piątkę zwycięzców.