Zdobywcy Search Innovation w ramach Google Premier Partner Awards
Google Premier Partner Awards
![Google Premier Partner Awards](assets/images/gppa/gppa-big.png)
Coroczny konkurs organizowany przez Google dla swoich partnerów premium
Cel konkursu
Identyfikacja najlepszych agencji na koniec roku i wyrażenie wdzięczności dla ich pracy w marketingu cyfrowym.
Etapy konkursowe
Wyłącznie partnerzy premium Google mogą brać udział w selekcji.
- Początkowo, przedstawiciele Google dokonują ewaluacji jakości organizacji kont reklamowych agencji, jak również efektywności reklam dla klientów.
- W drugiej rundzie niezależna strona trzecia, Deloitte, dokonuje ewaluacji jakości kampanii reklamowych Google Ads oraz innowacji agencji w sferze, w jakiej otrzymała ona nominację. Jeżeli przedstawiciele Deloitte ocenią ich wystarczająco wysoko, wówczas nominowani z najwyższymi wynikami awansują do finału, który odbywa się w siedzibie Google w Dublinie.
- W trzeciej rundzie niezależny panel jurorów. składający się z trzech lub więcej pracowników Google w stopniu Senior lub Director, a także jeden juror firmy zewnętrznej, oceniają finałową piątkę zwycięzców.
Zwycięzcy nominacji Search Innovation podczas Premier Partner Awards
«Bycie klientem agencji posiadającej status partnera premium Google to już wielka zaleta. Partnerzy premium otrzymują niepowtarzalne wsparcie od Senior Managerów Google, mają dostęp do najbardziej rozbudowanych statystyk, wczesnych aktualizacji, a także wersji beta produktów Google.
Bycie klientem Aweb przekłada się na otrzymanie najbardziej efektywnej kampanii reklamowej. »
Aweb to certyfikowany Google Certified Premium Partner. Jesteśmy zawsze na bieżąco z aktualnościami w reklamach online.
Naszym specjalistom można zaufać. Swoje kwalifikacje potwierdzają dzięki egzaminom certyfikującym co 12 miesięcy.
Przykłady efektywnych kampanii reklamowych
Przypadek: 3-krotny wzrost liczby aplikacji przy zwiększeniu budżetu o 20%
![Case: Growth in the number of applications by 3 times while increasing the budget by 20%](assets/images/case-graphs/sportkompleks-5element-graph.png)
KLIENT
Kompleks sportowy klasy premium „5th Element”
Przypadek: Ponad 3000 leadów z sieci społecznościowych w branży ogrodzeń segmentowych i gabionów
![Case: More than 3000 leads from social networks for sectional fencing and gabion sites](assets/images/case-graphs/sItka-zahId.png)
KLIENT
Producent i dystrybutor siatek metalowych i innych produktów drucianych
Przypadek: Zmniejszenie kosztów konwersji o połowę i zwiększenie ich liczby 2,2-krotnie w ramach hurtowni jubilerskiej online
![Case: Reducing the cost of conversion by half and increasing their number by 2.2 times for a wholesale online jewelry store](assets/images/case-graphs/magazin-bizhuterii-graph.png)
KLIENT
Hurtownia jubilerska online
Prasa o nas
![](assets/images/gppa/ain-logo.png)
![](assets/images/gppa/korrespondent-logo.png)
![](assets/images/gppa/ain-logo.png)
![](assets/images/gppa/jewishnews-logo.png)
![](assets/images/gppa/the-village-logo.png)
![](assets/images/gppa/tsn-logo.png)