⬆️ Zwycięzcy w kategorii Innowacji Wyszukiwania



Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Plan pracy

Jakie działania zostaną podjęte podczas promowania witryny.

Pierwszy miesiąc

Rozpoczęcie projektu

  • Przekazanie klientowi dostępu to jego konta osobistego. Na koncie tym znaleźć można codzienne statystyki pozycjonowania witryny, jak również wykresy wzrostu dla poszczególnych zapytań i statystyki ruchu filtrowane pod kątem słów kluczowych.
  • Wysłanie prośby o dane potrzebne do audytu. Będziemy potrzebować dostępu do protokołu FTP Twojej witryny, jak również jej bazy danych, do panelu administracyjnego witryny, a także, jeśli to możliwe, do panelu administracyjnego hostingu. Możemy również potrzebować dostępu do konta Google Analytics oraz narzędzi webmasterskich.
  • * Analiza modelu biznesowego projektu oraz docelowej grupy odbiorczej witryny.

* Praca dodatkowa. Wykonywana po ustaleniach z klientem.

Tworzenie semantyki strony

  • Dystrybucja grup semantycznych na przestrzeni stron landing page.
  • * Rozszerzenie rdzenia semantycznego dla projektu.

Analiza zawartości witryny

  • Analiza meta tytułów i meta opisów dla stron landing page na witrynie internetowej. Tworzenie tagów meta na podstawie rdzenia semantycznego.
  • Ocena unikalności treści witryny internetowej (wykorzystanych tekstów i obrazów) pod kątem zgodności semantycznej treści i obecności elementów ukrytych.
  • Opracowanie specyfikacji technicznych tekstów oraz napisanie pierwszego bloku tekstów dla witryny internetowej.
  • Zbadanie wszystkich pozostałych meta tagów.
  • Analiza wykorzystania nagłówków tytułowych <H1>-<H6> w trakcie prowadzenia optymalizacji tekstów.
  • Analiza użycia atrybutów „alt” oraz „title” dla grafik.

Instalacja systemów zbierania statystyk

W ciągu pierwszego miesiąca nasi specjaliści techniczni poświęcają od 15 do 40 godzin na Twój projekt, w zależności od jego złożoności.

  • Podłączenie do Google Webmasters Panel.
  • Instalacja Google Analytics oraz Yandex Metrics.

Audyt witryny. Stworzenie zakresu zadań dla optymalizacji

  • Analiza indeksowania witryny.
  • Analiza witryny pod kątem wirusów.
  • Sprawdzenie błędów w narzędziach dla websmaterów.
  • Znalezienie i wyeliminowanie powtarzających się treści (zduplikowanego contentu).
  • Sprawdzenie poprawności odpowiedzi z serwera względem promowanych stron, nieistniejących stron, jak również stron z i bez www.
  • Sprawdzenie poprawności kodowania witryny oraz analiza kody źródłowego dla poszczególnych stron.
  • Analiza, sprawdzenie i poprawienie konfiguracji plików „website map” oraz „robots”.
  • Analiza tworzenia adresów URL dla stron witryny. Użycie URL, które są zgodne z SEO.
  • Optymalizacja schematu pod kątem tworzenia adresów URL dla stron landing page.
  • Linkowanie wewnętrzne dla zapytań o wysokiej, średniej oraz niskiej częstotliwości.
  • Analiza indeksu systemu wyszukiwania. Sporządzenie listy działań mających na celu zmniejszenie liczby stron o niskiej jakości w indeksie systemu wyszukiwania.
  • * Analiza i stworzenie linkowania wewnętrznego. Menu nawigacyjne oraz „bread crumbs”.
  • * Znalezienie i eliminacja niedziałających linków.
  • * Rekomendacje dotyczące użyteczności, która mają na celu zwiększenie konwersji na witrynie.

Rejestracja w usługach adresowych Google

Praca z zewnętrznymi czynnikami pozycjonowana

  • Analiza bieżącego zbioru linków.
  • Przygotowanie strategii pozyskiwania linków.

Rezultaty pracy w pierwszym miesiącu

Sformowany podstawowy rdzeń semantyczny.

Reguły działania wraz z listą zmian na witrynie.

Zarejestrowana karta w usługach adresowych Google.

Teksty napisane dla kluczowych stron landing page.

Strategia i pierwsze linki.

Drugi miesiąc

Praca związana z wewnętrznymi czynnikami pozycjonowania

  • Monitorowanie implementacji zmian pod kątem audytu technicznego witryny.
  • Optymalizacja firmowej zakładki w Google Maps.
  • Analiza strony pod kątem wpadania w filtry wyszukiwarek internetowych, identyfikacja powodów i przygotowanie planu działań w celu usunięcia filtrów.

Working with external ranking factors

  • Start of work on getting links.
  • Optimization of the company card in Google Maps.
  • Analysis of the website for falling under the filters of search engines, identifying the reasons, and drawing up an action plan to withdraw from the filter.

* Analiza sieciowa

  • * Przygotowanie analityki sieciowej w Google Analytics. Stworzenie celów i śledzenie wyszukiwania wewnętrznego.
  • * Sporządzenie specyfikacji zmian w celu zbierania danych dodatkowych: stworzenie śledzenia zdarzeń, segmentów użytkowników oraz zmiennych.

Rezultaty pracy w drugim miesiącu

Implementacja edycji audytu technicznego.

Umiejscowienie zawartości tekstowej.

Pisanie dodatkowych tekstów.

Otrzymane linki.

Raport dotyczący pozycji, ruchu i wykonanej pracy.

Trzeci miesiąc

Praca z wewnętrznymi czynnikami rankingowymi

  • Edytowanie tekstów, meta tagów i tytułów zgodnie z osiągniętymi pozycjami.
  • Sprawdzenie poprawności projektu zgodnie z checklistą.
  • * Uzyskanie treści wygenerowanych przez użytkowników: recenzji i komentarzy.
  • * Rozszerzenie rdzenia semantycznego poprzez poszukiwanie dodatkowych zapytań.
  • * Pisanie tekstów i artykułów blogowych dla zapytań informacyjnych o niskiej częstotliwości zgodnie z planem copywritingowym.

Praca z zewnętrznymi czynnikami rankingowymi

  • Pozyskiwanie linków, w tym również „naturalnych” linków na forach, w komentarzach i w mediach społecznościowych.
  • Promowanie zakładki firmowej w serwisie Google Maps i otrzymywanie recenzji na stronie karty.

Rezultaty pracy w trzecim miesiącu

Poprawa widoczności zapytań o niskiej i średniej częstotliwości.

Napisanie dodatkowych tekstów.

Otrzymanie linków.

Raport dotyczący pozycjonowania i ruchu sieciowego.

Czwarty miesiąc

Praca z wewnętrznymi czynnikami rankingowymi

  • * Uzyskiwanie treści generowanych przez użytkowników: recenzji i komentarzy.
  • * Rozszerzenie rdzenia semantycznego poprzez dodanie dodatkowych zapytań.
  • * Pisanie tekstów i artykułów na bloga dla zapytań informacyjnych o niskiej częstotliwości zgodnie z planem copywritingowym.
  • * Analiza widoczności i struktury witryn konkurencji.

Praca z zewnętrznymi czynnikami rankingowymi

  • Pozyskiwanie linków, w tym również „naturalnych” linków na forach, w komentarzach i w mediach społecznościowych.
  • Promowanie zakładki firmowej w serwisie Google Maps i otrzymywanie recenzji na stronie karty.
  • * Publikowanie notek prasowych (aktualności firmowych) na stronach wiodących przedstawicieli mass mediów.
  • * Analiza zewnętrznej optymalizacji u konkurentów.

Rezultaty pracy w czwartym miesiącu

Osiągnięcie docelowych pozycji.

Otrzymanie kolejnych linków.

Napisanie dodatkowych tekstów.

Piąty miesiąc

Praca z wewnętrznymi czynnikami rankingowymi

  • Dostosowanie priorytetów i celów dla projektu w oparciu o otrzymane rezultaty.
  • * Rozszerzenie rdzenia semantycznego poprzez dodanie dodatkowych zapytań.
  • * Pisanie tekstów i artykułów na bloga dla zapytań informacyjnych o niskiej częstotliwości zgodnie z planem copywritingowym.

Praca z zewnętrznymi czynnikami rankingowymi

  • Pozyskiwanie linków, w tym również „naturalnych” linków na forach, w komentarzach i w mediach społecznościowych.
  • Promowanie zakładki firmowej w serwisie Google Maps i otrzymywanie recenzji na stronie karty.
  • Opracowanie strategii w celu rozbudowania liczby linków związanych z osiągniętymi wynikami, a także postawienie nowych celów na przyszłość.

* Analiza ruchu sieciowego na witrynie

  • * Całkowita liczba odwiedzin podczas okresu, jakiego dotyczy raportowanie: źródła, strony logowania, dane demograficzne i geograficzne.
  • * Tworzenie propozycji dla dalszych strategii promocyjnych.

Rezultaty pracy w piątym miesiącu

Osiągnięcie pozycji docelowych.

Raport z wynikami promowania.

Analiza raportu dotyczącego ruchu na stronie.

Anna Zhurba
Menadżer projektu

Zapoznaj się z kosztami swojego projektu

Wyślij zapytanie
Otrzymaj ofertę
Aweb sp. z o.o.
Domaniewska 37 M2.43
02-672 Warszawa, PL