Zamów promowanie witryny internetowej
Zadanie: zwiększenie docelowego ruchu z wyników wyszukiwania
Kompleksowa optymalizacja wewnętrzna
Zwracamy szczególną uwagę na wyeliminowanie błędów technicznych i błędów wyszukiwania dla danej witryny, a także na kompetentną strukturę wewnętrzną. Wprowadzamy w życie poprawne linkowanie. Wszystkie napisane teksty oraz praca nad optymalizacją wewnętrzną pozostają w rękach kontrahenta na zawsze.
Copywriting
Piszemy teksty dla promowanych stron internetowych. Napisane przez nas teksty biorą pod uwagę najnowsze zmiany w algorytmach rankingowych wyszukiwarek internetowych.
Optymalizacja zewnętrzna
Promowanie witryny internetowej odbywa się na bazie optymalnej równowagi pomiędzy kosztami i bezpieczeństwem. Zespół zajmujący się linkowaniem monitoruje wszystkie szczegóły związane z zewnętrzną optymalizacją, żeby witryna nie wpadła do negatywnego filtrowania w wyszukiwarkach.
Wynik jest ważny
Najlepszym wskaźnikiem wydajności jest ruch docelowy. Dokładnie to otrzymują nasi kontrahenci. Za to właśnie płacą.
Stały wzrost ruchu sieciowego
Liczba odwiedzających nie zostanie zafiksowana na tym samym poziomie po upływie sześciu miesięcy promowania, ale będzie rosła przez cały czas.
Realne warunki
Nie obiecujemy rezultatów na przestrzeni 2-3 miesięcy. Prawdziwy i szczery deadline wygląda następująco: najbardziej zauważalne efekty osiąga się po 6-8 miesiącach pracy.
2133
projektów wprowadzonych w życie
przez naszą firmę
18 miesięcy
średni okres współpracy
z naszym klientem
72%
fraz kluczowych wprowadzonych
do TOP 10 w 6 miesięcy
+16%
miesięcznie – średni przyrost ruchu
w naszych projektach
Grupa zadaniowa
Efektywna praca nad promowaniem jest możliwa wyłącznie w dobrze skoordynowanym zespole wysoce wyspecjalizowanych ekspertów.
Dlatego co najmniej 5 współpracowników podejmie się pracy nad Twoim projektem:
Manager
Łącznik pomiędzy klientem i firmą. Słucha klienta, rozumie jego zadania i kontroluje grupę pracującą nad projektem.
Optymalizator
Pracuje nad zwiększeniem pozycjonowania, konwersji i pobrań aplikacji. Odpowiedzialny za rezultat końcowy.
Programista
Otrzymuje zadania od kierownika technicznego i wprowadza wszystkie potrzebne zmiany na witrynie klienta.
Copywriter
Bada Twoją tematykę i pisze teksty potrzebne do wypromowania aplikacji mobilnej.
Specjalista referencyjny
Uzyskuje linki do strony aplikacji. Korzysta z wymian, stron z recenzjami aplikacji, komentarzy na stronach, forach i blogach.
Bez opłat za TOP
Zobacz, dlaczego tak, na poniższym przykładzie:
Przykład
Płatność za TOP
Firma promuje stronę według schematu z płatnością za pozycje na górze w temacie „brama”. Do zakończenia projektu pozostał 1 miesiąc. Optymalizator widzi, że wyszukiwania „bramy przesuwne i „bramy przesuwne Kijów” znajdują się na 17 i 22 miejscu.
Aby nie musieć zwracać środków finansowych za nieosiągnięte pozycje, budżet linków jest kierowany na wyjście tych słów kluczowych. Optymalizator kupuje tanie linki na wynajem, a słowa osiągają 8 i 9 miejsce na szczycie pięć dni przed oddaniem projektu. Firma SEO uniknęła zwrotu, a pozycja znajduje się w TOP 10. Ponadto, tylko nieco ponad 10 osób przechodzi do witryny klienta za pomocą tych słów kluczowych każdego dnia.
Płatność za rezultaty
Te same zapytania – „bramy przesuwne” i „bramy przesuwne Kijów” – nie docierają na szczyt przez trzy miesiące. Ale na pierwszej stronie są zapytania takie jak „bramy automatyczne”. Korzysta z nich 35 osób dziennie. Analityka internetowa pokazuje, że istnieje znaczna liczba wizyt na stronie internetowej dla zapytań „automatyczne bramy przesuwne”, „automatyczne bramy Kijów’ itp. Chociaż same zapytania osiągają pozycje 7-9 w TOP 10. Firma promuje te zapytania do TOP 3, co daje wzrost ruchu dla tych zapytań nawet o 400% (+75 kliknięć).
Ponadto, zapytania „bramy przesuwne” oraz „bramy przesuwne Kijów” przemieszczają się w tym samym tempie bez skoków i pojawiają się w TOP pół roku później.
Ruch sieciowy stale rośnie.
Etapy optymalizacji w ramach promowania witryny zgodnie z zamówieniem
Jeżeli zdecydujesz się zamówić promowanie witryny internetowej pod kątem SEO, musisz zrozumieć, że jest to bardzo złożony proces, który pracuje na rezultaty długoterminowe. Aczkolwiek, dzięki odpowiednio przemyślanej strategii i jasnej pracy wykonawców projektu, promowanie witryny dzięki optymalizacji SEO przynosi pozytywne wyniki. Kiedy postawisz na zamówienie promowania w ten sposób, Twoja witryna rozpocznie efektywną pracę na rzecz Twojego biznesu.
Proces promowania SEO składa się z dwóch etapów pracy – optymalizacji zewnętrznej oraz wewnętrznej.
Optymalizacja wewnętrzna
Promocja SEO zaczyna się od optymalizacji wewnętrznej na stronie, która ukierunkowana jest na wsparcie techniczne i polepszenie jakości treści. Główne zadania na tym etapie dotyczą następujących kwestii:
- Audyt witryny;
- Analiza zasobów internetowych konkurencji oraz identyfikacja prac, które pomogą wypozycjonować promowaną witrynę na odpowiedni poziom;
- Tworzenie semantyki oraz dystrybucji zapytań dla poszczególnych stron;
- Poprawa struktury witryny internetowej;
- Poprawa indeksowania;
- Pisanie tekstów przy wykorzystaniu kluczowych zapytań ze zbioru semantyki;
- Optymalizacja meta tagów;
- Wykrycie i naprawa nieodpowiednich linków;
- Wzrost prędkości ładowania się stron;
- Dodanie informacji na temat witryny do Google Webmaster Tools oraz Google Analytics.
Optymalizacja zewnętrzna
Drugi etap promowania SEO przeprowadza się na podstawie udostępniania linków do witryny w tematycznych zasobach internetowych o wysokim autorytecie. Obejmuje on następujące prace:
- Analiza istniejącej masy linków wraz z odrzuceniem linków, które udostępniane są na witrynach o niskiej jakości;
- Zakup wysokiej jakości linków zewnętrznych, wraz z delikatnym wzrostem ich liczby;
- Przyciągania naturalnego ruchu przy pomocy crowd marketingu;
- Rejestracja witryny na portalach posiadających dobre wyniki zaufania.
Co zyskujesz, jeżeli zdecydujesz się zamówić promowanie witryny z SEO?
Po przeprowadzeniu optymalizacji przez specjalistów Aweb, zyskujesz:
- Zoptymalizowaną, poprawnie działającą witrynę internetową, która spełnia wymagania Instructions for Assessors i posiada jasną strukturę z wysokiej jakości contentem;
- Wiodące pozycje witryny w topowych wynikach wyszukiwania Google;
- Wzrost liczby przejść;
- Wzrost liczby zamówień;
- Wzmocnienie świadomości marki;
- Wzrost lojalności konsumenckiej.
Jeżeli chcesz zamówić promowanie swojej witryny, zapraszamy do kontaktu z Aweb – agencją, która jest certyfikowanym partnerem Google!
Zadzwoń do nas i poznaj dokładne koszty pracy nad projektem!