⬆️ Zwycięzcy w kategorii Innowacji Wyszukiwania

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Reklama kontekstowa dla centrum mechaniki pojazdowej

Reklamy Google w efektywny sposób pozwalają zwiększyć liczbę klientów serwisu samochodowego, którzy trafiają na usługi przez Internet. Jest to elastyczne narzędzie, które gwarantuje możliwość przemyślenia konkretów w zakresie celów biznesowych stacji serwisowej, sezonowości usług, a także cech charakterystycznych grupy docelowej.

Aweb to partner Premium Google i znajduje się w TOP 3% najlepszych agencji reklamowych na Ukrainie. Na przestrzeni 15 lat udanej praktyki, udało nam się stworzyć udane zasady pracy z kampaniami reklamowymi dla usług samochodowych, które łączymy z najnowszymi funkcjami usług Google Ads.

W jaki sposób reklama kontekstowa zwiększa liczbę klientów mechaniki pojazdowej?

  1. Reklama w wynikach wyszukiwania Google – możesz zaoferować swoje usługi naprawy samochodów tym, którzy faktycznie ich szukają.
  2. Remarketing – przyciągaj klientów z powrotem za pomocą regularnych przypomnień dotyczących zaplanowanych i sezonowych przeglądów samochodów dzięki reklamom kontekstowym.
  3. Integracja serwisów Google Ads oraz Google My Business – przekaż swoim potencjalnym klientom informacje na temat otwarcia nowego biznesu w odpowiednim sąsiedztwie, mieście czy regionie.
  4. Użycie Google Ads Auto Strategies dla znajdowania leadów, którzy przyniosą Ci możliwie największe przychody.
  5. Google Banner Ads – pozwalają zwiększać świadomość Twojej marki.
  6. Reklamy wideo – opowiedz o wszystkich korzyściach swoich usług i zyskuj zapytania o naprawy przez Internet.
3108
udanych projektów w 16 lat
count

Aweb bierze pod uwagę funkcje reklamy kontekstowej dla mechaniki pojazdowej.

Udanie rozpoczęte kampanie reklamowe na przestrzeni ponad 15 lat pozwalają nam oczekiwać częstych błędów w kontekście przygotowania reklamy kontekstowej dla stacji naprawy samochodów:

  1. W kontekście reklamy, ważny jest wybór usług, które przeważają nad innymi, a do tego posiadają wystarczającą liczbę zapytań w Internecie. W przeciwnym razie uzyskasz mniejsze przychody od przyciągniętych klientów niż wydasz na kliknięcia.
  2. Usługi, które reklamujesz, powinny mieć wystarczająco dużą popularność w Internecie; w przeciwnym wypadku Twoje reklamy będą rzadziej wyświetlane, a liczba klientów Twojej firmy pozostanie daleka od satysfakcjonującej.
  3. Każda reklamowana usługa powinna posiadać osobną stronę docelową (landing page). Specjaliści Aweb przeprowadzają ekspresowy audyt Twojej witryny, żeby zyskać pewność, że maksymalizuje ona sprzedaż Twoich usług. W przeciwnym przypadku marnujesz swój budżet na kliknięcia, podczas gdy Twoja witryna drenuje potencjalnych kontrahentów.
  4. Niektóre usługi samochodowe są regularne. Zespół Aweb przygotowuje bazę danych z klientami, a następnie w zautomatyzowany sposób pokazuje reklamy dokładnie wtedy, kiedy potrzebujesz namówić swoich klientów do zapisania się na kolejne procedury serwisu samochodowego.

«Bycie klientem agencji, która posiada status partnera premium firmy Google, samo w sobie już jest wielką zaletą. Partnerzy premium otrzymują jedyne w swoim rodzaju wsparcie od doświadczonych senior managerów Google, dostęp do najbardziej wszechstronnych statystyk, wczesnych aktualizacji, a także dostęp do wersji beta produktów Google.
Bycie klientem Aweb oznacza otrzymanie najbardziej efektywnych kampanii reklamowych »

Galina Liman,
Kierownik działu reklamy kontekstowej w Aweb

Przykłady efektywnych kampanii reklamowych Google Ads

Promowanie aplikacji mobilnej Dobrobut w Google Play. 100% zapytań TOP 1 w 3 miesiące.

Promotion of the Dobrobut mobile application on Google Play.

KLIENT

Sieć klinik medycznych Dobrobut w Kijowie to największa sieć tego typu na Ukrainie.

Nasi klienci

Wideorecenzje naszych klientów

«Aweb pozwala mi zapomnieć o zmartwieniach dotyczących całej sekcji biznesu, do której w innym przypadku musiałbym zatrudniać pracowników»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Zobacz recenzję wideo

Simon Kaastrup-Olsen,

Global Fantasy Sports

Zwycięzcy w nominacji

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Nasza firma jest certyfikowanym partnerem Google. Zapewniamy promowanie i stały rozwój Twojej strony internetowej, która będzie przyciągać wielu nowych klientów.

Google Premier Partner Awards

W jaki sposób przeprowadzić ewaluację efektywności kampanii reklamowej dla mechanika samochodowego?

Aby dokonać oceny wyników reklamy kontekstowej, trzeba zrozumieć, ile kliknięć reklamy zamieniło się w zamówienia. Dlatego zespół Aweb przywiązuje dużą wagę do konfigurowania statystyk śledzenia:

  1. Podczas uruchamiania projektu dokonujemy konfiguracji śledzenia połączeń i wysłanych formularzy na witrynie za pomocą Google Tag Manager i Google Analytics. Dzięki temu będziesz uzyskiwać informacje o liczbie wejść otrzymanych za pośrednictwem reklam.
  2. W razie potrzeby pomożemy skonfigurować dynamiczne i statyczne śledzenie połączeń. Pozwoli to w przejrzysty sposób zrozumieć, ile połączeń pochodziło z reklamy kontekstowej, a ile z ulotki lub billboardu.
  3. Jeśli korzystasz z CPM, specjaliści Aweb pomogą Ci skonfigurować automatyczny transfer danych do konta reklamowego Google Ads. W rezultacie uzyskasz kompleksowy raport dotyczący poziomu zwrotu z inwestycji w reklamę kontekstową. Ponadto, będziesz mógł podejmować strategiczne decyzje w oparciu o wiarygodne dane.

W jakiej formie Aweb dostarcza raporty dotyczące efektywności reklamy dla stacji napraw samochodowych?

Po pierwszym okresie współpracy dostarczamy raport w formacie Google Data Studio. Specjaliści Aweb przeprowadzają przygotowanie importu danych z konta Google Analytics i konta Google Ads do raportu. Dzięki temu możesz w dogodnym dla siebie czasie przeglądać wskaźniki efektywności kampanii reklamowych, dotyczące interesującego Cię okresu. Liczba kliknięć i otrzymanych konwersji, koszt konwersji – wszystko to zostanie przedstawione graficznie w wygodnym, czytelnym formacie:


W każdym miesiącu przygotowujemy listę zadań, jakie zostały wykonane, a także przygotowujemy i optymalizujemy kampanie reklamowe oraz zaplanowaną pracę dotyczącą kolejnego okresu Twojej reklamy.

Jeżeli potrzebujesz dodać jakiekolwiek konkretne wskaźniki w swoim comiesięcznym raporcie lub otrzymać dodatkowy raport poza terminarzem, nasi specjaliści przygotują komplet informacji w najbardziej dogodnym dla Ciebie formacie.

Jak prezentują się poszczególne etapy przygotowania kampanii reklamowej dla warsztatów mechaniki pojazdowej?

Zanim rozpoczniemy przygotowanie reklam, specjaliści Aweb zagłębiają się we wszystkie procesy biznesowe Twojego przedsiębiorstwa. Wyjaśniają największe zalety Twoich usług, niuanse, do których największą wagę przykładają klienci podejmujący decyzję o współpracy, analizują terminarz pracy, metody komunikacji, itp.

Po sprawdzeniu wszystkich informacji wstępnych, nasz zespół przechodzi do opracowania kampanii reklamowych. Podczas każdego z etapów dokonujemy z Tobą koordynacji poszczególnych kroków:

  1. Określenie listy usług pod kątem reklamy.
  2. Naprawienie celów kampanii reklamowych (połączenia, formularze, itp.).
  3. Wybór zapytań, dla których reklamy mają się ukazywać.
  4. Stworzenie tekstów reklam, a także przygotowanie banerów lub filmów.
  5. Uzgodnienie budżetu na kliknięcia oraz zapewnienie wstępnych prognoz wyników.
  6. Przygotowanie śledzenia celów na Twojej witrynie internetowej.
  7. Sprawdzenie stron landing page: poprawne działanie przycisków i formularzy, jakość informacji na stronach, poprawność struktury stron, itp.
  8. Uruchomienie kampanii reklamowych, wskaźników śledzenia, a także wykonanie pracy pod kątem optymalizacyjnym.

Aweb to godny zaufania cyfrowy partner dla warsztatów mechaniki pojazdowej. Zamów konsultacje z naszym managerem i dowiedz się, w jaki sposób reklama kontekstowa może być przydatna dla Twojej firmy.

Anna Zhurba
project manager

Find out the cost of work on your project

Submit an application
Get an offer
Aweb sp. z o.o.
Domaniewska 37 M2.43
02-672 Warszawa, PL