⬆️ Zwycięzcy w kategorii Innowacji Wyszukiwania

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Promowanie sklepu internetowego

Zadanie: zwiększyć docelowy ruch z wyników wyszukiwania

Promujemy w bezpieczny sposób

Czasami kontrahenci zwracają się do nas z prośbą o promocję, podczas gdy ich sklep internetowy już znajduje się w „filtrze” Google. W takich przypadkach optymalizator rozpoczyna swoją pracę nad projektem od zniesienia tych ograniczeń. Przykładowo, w ramach pracy nad sklepem online z produktami dla osób kreatywnych, optymalizator przeanalizował wszystkie linki na witrynie i stworzył listę linków niskiej wartości, które były przesyłane do Google w związku z odrzuceniami. Po upływie miesiąca sankcje manualne zostały usunięte z projektu przez Google. Natomiast półtora roku później ruch na stronie wzrósł aż 5-krotnie – z 300 do 1500 odwiedzających każdego dnia. Zapoznaj się ze szczegółami w naszym artykule «Promowanie sklepu internetowego z produktami dla osób kreatywnych».

Jeszcze jeden przykład. Skontaktował się z nami sklep online marki Apple działający w Kazachstanie. Witryna internetowa sklepu była niegdyś promowana przy pomocy wynajętych linków, ale doczekała się sankcji Google. Optymalizatorowi udało się znieść ograniczenia w zaledwie dwa tygodnie, aczkolwiek aż sześć miesięcy trwało promowanie portalu, aby odzyskać ruch sieciowy, jaki witryna miała przed wprowadzeniem filtra. Dowiedz się więcej z artykułu «Promowanie sklepu online Apple».

Zintegrowana optymalizacja wewnętrzna

Prowadzimy optymalizację całej witryny sklepu internetowego, a nie tylko stron, które podlegają promowaniu. Naprawiamy wszelkie wady silnika SEO, robimy porządek ze zduplikowanymi stronami. Piszemy unikalne teksty dla stron kategorii i produktów.

Wszystko, co wykonamy w temacie optymalizacji wewnętrznej, jak również napisane teksty, na zawsze pozostają u klienta.

Przykładowo, właściciel internetowego sklepu z obuwiem odczuł rezultaty od razu po przeprowadzonym przez nas audycie optymalizacji wewnętrznej i wprowadził wszelkie rekomendowane zmiany. Aktywna promocja sklepu internetowego tylko uwydatniła efekt końcowy: ruch sieciowy wzrósł z 40 do 800 odwiedzających dziennie. Przeczytaj więcej na temat pracy z tym projektem w artykule «Promowanie internetowego sklepu obuwniczego».

Ruch sieciowy ma znaczenie

Najlepszym wskaźnikiem ukazującym rezultaty pracy jest wzrost ruchu docelowego. Skupiamy się przede wszystkim na rozwijaniu ruchu z wyszukiwarek internetowych dla targetowanych zapytań. To właśnie otrzymują nasi klienci.

Stały wzrost ruchu

Liczba odwiedzających nie będzie utrzymywać się na stałym poziomie przez okres sześciu miesięcy promowania, ale będzie rosła przez cały ten czas. Zgodnie z dostępnymi statystykami, o około 10-15% każdego miesiąca.

Przykładowo, pracowaliśmy i kontynuowaliśmy promowanie sklepu internetowego z częściami motocyklowymi i wyposażeniem dla motocyklistów. Po upływie 2,5 roku współpracy z nami, ruch sieciowy urósł z poziomu 150 do 2700 docelowych odwiedzających każdego dnia. Zachęcamy do dłuższej współpracy z nami, żeby otrzymać podobne rezultaty!

Dowiedz się więcej na ten temat z artykułu dotyczącego wzrostu ruchu ze 150 do 2700 w sklepie online dla motocyklistów.

Pracujemy w branży od 2006 roku

W trakcie naszej pracy wypromowaliśmy ponad 2000 witryn dla naszych klientów. Nasza firma zatrudnia ponad 50 wykwalifikowanych pracowników.

Nie potrzebujesz pracownika do kontroli

Aby dokonać ewaluacji wyników naszej pracy, wystarczy samemu spojrzeć na listę obecności.

Nasze rezultaty

Historie sukcesu promowanie sklepów internetowych naszych klientów.

Co robimy, żeby wypromować Twój sklep internetowy?

Kompleksowe zadania wewnętrzne

Sprawdzimy Twój sklep internetowy pod kątem możliwych sankcji i filtrów nałożonych przez wyszukiwarki internetowe, np. Google.

Analiza struktury sklepu internetowego

  • Przeanalizujemy kwestie tematyczne oraz cały katalog sklepowy.
  • Namierzymy brakujące strony.
  • Określimy zakres działań mających na celu ulepszenie struktury, żeby zmaksymalizować pokrycie grupy docelowej.

Poszukiwanie i wybór słów kluczowych zgodnych z tematyką sklepu internetowego

  • Znajdziemy wszystkie możliwe frazy kluczowe zgodne z tematyką.
  • Podzielimy zapytania kluczowe na kategorie zgodnie z semantyką.
  • Napiszemy indywidualne tagi meta dla ważnych stron.
  • Stworzymy wzory tagów meta dla wszystkich pozostałych rodzajów stron sklepu online.

Copywriting

  • Napiszemy teksty dla wszystkich stron w ramach katalogu.
  • Stworzymy unikatowe opisy produktowe, żeby otrzymać lepsze pozycjonowanie zapytań o niższej częstotliwości.

Kompleksowa optymalizacja wewnętrzna

  • Dokonamy analizy ustawień i błędów witryny internetowej przy pomocy narzędzi webmastera.
  • Wyeliminujemy powtarzające się treści.
  • Zoptymalizujemy strony filtrujące. Pozostawimy włączone indeksowanie wyłącznie dla działających stron przecinania się filtrów.
  • Skompilujemy plik robots.txt z optymalną listą reguł.
  • Naprawimy zepsute linki na całej witrynie.
  • Wdrożymy „smart linking” dla stron wewnętrznych witryny.
  • Sprawdzimy poprawność odpowiedzi serwera w różnego typu sytuacjach.
  • Zoptymalizujemy atrybuty alt oraz tytuły dla grafik na stronie.
  • Zoptymalizujemy schemat generowania przyjaznych adresów URL dla stron.

Optymalizacja zewnętrzna

  • Zoptymalizujemy istniejący zbiór linków Twojego sklepu internetowego. Odrzucimy linki pochodzące z zasobów o niskiej jakości, które naruszają zasady działania silnika wyszukiwarki Google.
  • Zdobędziemy wyłącznie stałe linki pochodzące ze starannie dobranych źródeł o wysokiej jakości.
  • Dokonamy rejestracji witryny w usługach map wyszukiwarek Google czy Yandex.

Ustalenie statystyk

  • Zainstalujemy i skonfigurujemy cele w narzędziach analityki sieciowej: Google Analytics i Yandex Metrica.
  • W poprawny sposób skonfigurujemy śledzenie transakcji w ramach Google Analytics.
  • Ustawimy śledzenie wyszukiwania wewnętrznego dla sklepu internetowego.

Koszty promowania sklepów internetowych

Promowanie witryny internetowej odbywa się przy wykorzystaniu setek, a czasem nawet tysięcy słów kluczowych. Wiele spośród tematów e-commerce jest niezwykle konkurencyjnych na rynkach krajowych. Żeby osiągnąć efektywne rezultaty, TOP 10 może nie wystarczyć. Potrzebne będzie wypromowanie sklepu internetowego do TOP 3, a nawet TOP 1, szczególnie dla zapytań o wysokiej częstotliwości. Taki wynik można osiągnąć wyłącznie poprzez uzyskanie sporej liczny linków odsyłających do promowanego sklepu online. Nasza agencja promuje sklepy internetowe z wykorzystaniem zasady dzielonego budżetu. Oddzielnie płacisz za pracę związaną z promowaniem Twojej witryny, a osobno za linki.

Jeżeli zamówisz promowanie swojego sklepu internetowego w Aweb, możesz mieć pewność, że każda złotówka wydana na promocję przełoży się na zyski w nadchodzących miesiącach.

Anna Zhurba
Menadżer projektu

Zapoznaj się z kosztami swojego projektu

Wyślij zapytanie
Otrzymaj ofertę
Aweb sp. z o.o.
Domaniewska 37 M2.43
02-672 Warszawa, PL