SEO na etapie tworzenia nowej witryny
Z reguły, podczas zamawiania strony internetowej, 90% klientów kieruje się wyłącznie własną wizją gotowego produktu. Ignorują oni jego dalszą promocję w sieci, zwracając się do specjalistów SEO dopiero po zakończeniu budowy witryny. Prowadzi to do sytuacji, w której gotowy produkt nie spełnia wymagań wyszukiwarek. W rezultacie witryna musi podlegać edycjom poprzez zwiększanie atrakcyjności dla wyszukiwarek, naprawianie błędów oraz wznoszenie na szczyt.
Dlatego właśnie zachęcamy Cię do implementacji porad dotyczących SEO już na etapie projektowania. W ten sposób zwiększysz konkurencyjność witryny poprzez podniesienie jej pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek internetowych. Ponadto, zaoszczędzisz pieniądze, ponieważ koszt optymalizacji na etapie początkowym jest znacznie niższy.
W rezultacie zespół, który należy zatrudnić do pracy nad witryną powinien składać się z czterech osób:
- Programista, który buduje strony, tworzy potrzebną funkcjonalność i jest odpowiedzialny za połączenie poszczególnych elementów funkcjonalnych;
- Projektant, który tworzy wygląd strony i jest odpowiedzialny za użyteczność przyszłej witryny;
- Manager projektu, który opracowuje szacunku, monitoruje terminy i pokrywanie się z budżetem;
- Optymalizator, który pomaga stronie nie tylko pięknie wyglądać i być maksymalnie funkcjonalną, ale również rozwiązywać dalsze zadania biznesowe: przyciąganie ruchu sieciowego, zwiększanie codziennej liczby klientów.
3108
udanych projektów w 16 lat
7 zalet optymalizacji na etapie budowania witryny internetowej:
- Stworzenie struktury uwzględniającej dalsze promowanie w wyszukiwarkach. Ignorowanie wymagań wyszukiwarek internetowych prowadzi w przyszłości do obniżenia rankingu strony. Efekt jest taki, że Twój biznes przynosi mniejsze dochody.
- Stworzenie witryny, która jest całkowicie skupiona na instrukcjach Google Assessors. Będąc partnerem premium Google, lepiej od innych rozumiemy, że to prowadzi do „ignorowania” witryny lub poszczególnych stron przez wyszukiwarkę internetową.
- Analiza konkurencji w celu wybrania najbardziej efektywnej strategii dla promowania witryny. Nasi eksperci biorą pod uwagę wszystkie aspekty, żeby Twoja witryna stała się źródłem zysku tak szybko, jak to możliwe. Badają pozycje konkurentów i analizują ich nisze, tworzą cele i strony landing page, opracowują grupy żądań i analizują najpopularniejsze produkty lub usługi.
- Możliwość oszczędzania pieniędzy na wdrażaniu zmian w oprogramowaniu. Przepracowanie witryny jest znacznie droższe niż napisanie zadania technicznego dla programistów na etapie rozwoju.
- Szansa na optymalizację techniczną witryny internetowej przed jej uruchomieniem. Pozwala to zaoszczędzić najdroższy zasób, jakim jest czas, ponieważ można rozpocząć aktywny etap promocji natychmiast po uruchomieniu strony.
- Ubezpieczenie filtrowania wyszukiwarek. Na etapie rozwoju znacznie łatwiej i taniej jest zabezpieczyć się przed filtrowaniem. Co więcej, nie trzeba też poświęcać czasu na zniesienie sankcji. W związku z tym witryna internetowa zacznie działać dla Twojej firmy tak szybko, jak to możliwe.
- Organizacja poprawnej zmiany domeny (dla projektów, które już działają i rozwijają się). Wielu właścicieli firm podchodzi do tego punktu z rezerwą i nie bez powodu. Błędne "przeniesienie" witryny internetowej może spowodować jej poważne uszkodzenie, niszcząc rozwój, w który zainwestowałeś energię, pieniądze i zasoby ludzkie. To samo dotyczy niewłaściwego wyboru domeny do "przeniesienia". Przed jej zakupem należy zapoznać się z jej historią i wcześniej promowanymi projektami. Na przykład, jeśli witryny hostowane na domenie były wcześniej promowane przy użyciu "czarnych" lub "szarych" metod, może to prowadzić do pesymizacji witryny przez wyszukiwarki. Nasi optymalizatorzy pomogą prawidłowo zorganizować "przeprowadzkę". Zakupią dobrą domenę i zorganizują wsparcie dla procesu. W ten sposób nie stracisz ważnych danych i uruchomisz witrynę tak szybko, jak to możliwe.