⬆️ Zwycięzcy w kategorii Innowacji Wyszukiwania



Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

SEO na etapie tworzenia nowej witryny

Z reguły, podczas zamawiania strony internetowej, 90% klientów kieruje się wyłącznie własną wizją gotowego produktu. Ignorują oni jego dalszą promocję w sieci, zwracając się do specjalistów SEO dopiero po zakończeniu budowy witryny. Prowadzi to do sytuacji, w której gotowy produkt nie spełnia wymagań wyszukiwarek. W rezultacie witryna musi podlegać edycjom poprzez zwiększanie atrakcyjności dla wyszukiwarek, naprawianie błędów oraz wznoszenie na szczyt.

Dlatego właśnie zachęcamy Cię do implementacji porad dotyczących SEO już na etapie projektowania. W ten sposób zwiększysz konkurencyjność witryny poprzez podniesienie jej pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek internetowych. Ponadto, zaoszczędzisz pieniądze, ponieważ koszt optymalizacji na etapie początkowym jest znacznie niższy.

W rezultacie zespół, który należy zatrudnić do pracy nad witryną powinien składać się z czterech osób:

3108
udanych projektów w 16 lat
count

7 zalet optymalizacji na etapie budowania witryny internetowej:

  1. Stworzenie struktury uwzględniającej dalsze promowanie w wyszukiwarkach. Ignorowanie wymagań wyszukiwarek internetowych prowadzi w przyszłości do obniżenia rankingu strony. Efekt jest taki, że Twój biznes przynosi mniejsze dochody.
  2. Stworzenie witryny, która jest całkowicie skupiona na instrukcjach Google Assessors. Będąc partnerem premium Google, lepiej od innych rozumiemy, że to prowadzi do „ignorowania” witryny lub poszczególnych stron przez wyszukiwarkę internetową.
  3. Analiza konkurencji w celu wybrania najbardziej efektywnej strategii dla promowania witryny. Nasi eksperci biorą pod uwagę wszystkie aspekty, żeby Twoja witryna stała się źródłem zysku tak szybko, jak to możliwe. Badają pozycje konkurentów i analizują ich nisze, tworzą cele i strony landing page, opracowują grupy żądań i analizują najpopularniejsze produkty lub usługi.
  4. Możliwość oszczędzania pieniędzy na wdrażaniu zmian w oprogramowaniu. Przepracowanie witryny jest znacznie droższe niż napisanie zadania technicznego dla programistów na etapie rozwoju.
  5. Szansa na optymalizację techniczną witryny internetowej przed jej uruchomieniem. Pozwala to zaoszczędzić najdroższy zasób, jakim jest czas, ponieważ można rozpocząć aktywny etap promocji natychmiast po uruchomieniu strony.
  6. Ubezpieczenie filtrowania wyszukiwarek. Na etapie rozwoju znacznie łatwiej i taniej jest zabezpieczyć się przed filtrowaniem. Co więcej, nie trzeba też poświęcać czasu na zniesienie sankcji. W związku z tym witryna internetowa zacznie działać dla Twojej firmy tak szybko, jak to możliwe.
  7. Organizacja poprawnej zmiany domeny (dla projektów, które już działają i rozwijają się). Wielu właścicieli firm podchodzi do tego punktu z rezerwą i nie bez powodu. Błędne "przeniesienie" witryny internetowej może spowodować jej poważne uszkodzenie, niszcząc rozwój, w który zainwestowałeś energię, pieniądze i zasoby ludzkie. To samo dotyczy niewłaściwego wyboru domeny do "przeniesienia". Przed jej zakupem należy zapoznać się z jej historią i wcześniej promowanymi projektami. Na przykład, jeśli witryny hostowane na domenie były wcześniej promowane przy użyciu "czarnych" lub "szarych" metod, może to prowadzić do pesymizacji witryny przez wyszukiwarki. Nasi optymalizatorzy pomogą prawidłowo zorganizować "przeprowadzkę". Zakupią dobrą domenę i zorganizują wsparcie dla procesu. W ten sposób nie stracisz ważnych danych i uruchomisz witrynę tak szybko, jak to możliwe.

Oferty specjalne dla klientów

Darmowa sesja strategiczna w celu określenia kierunku rozwoju biznesowego.

Darmowa sesja strategiczna w celu określenia kierunku rozwoju biznesowego.

20% zniżki za pierwszy miesiąc promowania w wyszukiwarce internetowej.

20% zniżki za pierwszy miesiąc promowania w wyszukiwarce internetowej.

Darmowy audyt express dla promowania w wyszukiwarce, reklamy kontekstowej.

Darmowy audyt express dla promowania w wyszukiwarce, reklamy kontekstowej.

+2000 UAH (ok. 220 PLN) na kliknięcia w Google Adwords.

+2000 UAH (ok. 220 PLN) na kliknięcia w Google Adwords.

Oleg GavrilyukKierownik
Optymalizatorów
Oleg Gavrilyuk Aweb Oleg Gavrilyuk Aweb

Promocja Split Budget

  • Używamy bezpiecznych metod promowania.
  • Udostępniamy wysokiej jakości linki zewnętrzne
  • Optymalizujemy całą witrynę, a nie pojedyncze strony.
  • Znacznie zwiększamy ruch docelowy.
  • Dopasowujemy do projektu grupę zadaniową składającą się z 2 specjalistów.

Grupa zadaniowa

Efektywna praca w zakresie promowania jest możliwa tylko w odpowiednio skoordynowanych zespołach wysoce wyspecjalizowanych ekspertów. Z tego względu, nad Twoim projektem pracować będzie przynajmniej 2 specjalistów:


Manager

Łącznik pomiędzy klientem i firmą. Słucha klienta, rozumie jego zadania i kontroluje grupę pracującą nad projektem.

Optymalizator

Pracuje nad zwiększeniem pozycjonowania, konwersji i pobrań aplikacji. Odpowiedzialny za rezultat końcowy.

Przykłady efektywnej promocji

Budowa strony centrum medycyny laserowej w Kazachstanie dla lidera niszy

Making the website of a medical laser center in Kazakhstan a niche leader

KLIENT

Centrum medycyny laserowej w Kazachstanie

Zwiększenie liczby odwiedzających z 0 do 25 000 w ciągu miesiąca dla witryny kliniki medycznej

Increase the number of visitors from 0 to 25,000 per month for the laser medicine clinic website

KLIENT

Klinika medycyny laserowej i chirurgii. Zlokalizowana w Kijowie.

Nasi klienci

Wideorecenzje naszych klientów

«Aweb pozwala mi zapomnieć o zmartwieniach dotyczących całej sekcji biznesu, do której w innym przypadku musiałbym zatrudniać pracowników»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Zobacz recenzję wideo

Simon Kaastrup-Olsen,

Global Fantasy Sports

Zwycięzcy w nominacji

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Nasza firma jest certyfikowanym partnerem Google. Zapewniamy promowanie i stały rozwój Twojej strony internetowej, która będzie przyciągać wielu nowych klientów.

Google Premier Partner Awards

Etapy pracy

ETAP I

Zebranie rdzenia semantycznego:

  • Wybór odpowiednich zapytań dla stron witryny;
  • Zebranie wskazówek dotyczących wyszukiwania i podobnych zapytań;
  • Zebranie informacji z serwisów zajmujących się wyborem słów kluczowych;
  • Grupowanie słów kluczowych zgodnie ze stronami landing page.

ETAP II

Budowa struktury witryny:

  • Analiza struktury witryn konkurencyjnych firm;
  • Analiza zapotrzebowania w oparciu o semantykę;
  • Rozrysowanie rekomendacji dla formowania struktury witryny;
  • Wizualizacja struktury witryny przy użyciu mapy myśli.

ETAP III

Zalecenia dotyczące optymalizacji wewnętrznej:

  • Stworzenie pliku robots.txt;
  • Formowanie przyjaznych adresów URL;
  • Optymalizacja stron paginacji;
  • Rekomendacje dla stworzenia sitemap.xml;
  • Ustawienie nowych kodów odpowiedzi serwera;
  • Komponowanie tagów (Tytuły, Opisy, nagłówki H1) dla wszystkich stron witryny;
  • Organizacja poprawnej struktury tytułów w ramach witryny;
  • Optymalizacja grafik pod kątem silników wyszukiwarek;
  • Ustawienie semantic markup dla elementów witryny;
  • Użycie atrybutu hrefland w celu oznaczenia wersji językowych;
  • Rekomendacje dotyczące pracy z Google My Business;
  • Użycie tagu rel=”canonical”;
  • Optymalizacja mobilnej wersji strony internetowej;
  • Restrykcje dotyczące indeksowania witryny;
  • Rekomendacje odnośnie przyspieszenia działania witryny;
  • Optymalizacja linków wychodzących na stronach;
  • Ustawienie podstawowych przekierowań;
  • Użycie JavaScript i Flash;
  • Ogólne rekomendacje.

ETAP IV

Rozpisanie rekomendacji dla stworzenia treści, przykładowo w zakresie zadania technicznego dla copywritera.

ETAP V

Odpowiedzi na pytania w zakresie raportu przygotowanego na temat przeprowadzonych prac.

ETAP VI

Sprawdzenie implementacji zmian.

Anna Zhurba
Menadżer projektu

Zapoznaj się z kosztami swojego projektu

Wyślij zapytanie
Otrzymaj ofertę
Aweb sp. z o.o.
Domaniewska 37 M2.43
02-672 Warszawa, PL