Promowanie aplikacji mobilnej Dobrobut w Google Play. 100% zapytań w TOP 1 w ciągu 3 miesięcy
KLIENT
Dobrobut – sieć klinik medycznych w Kijowie, największa na całej Ukrainie
W ciągu ostatnich kilku lat urządzenia z systemem Android zdobyły szczyt popularności i nie zamierzają z niego rezygnować - liczba aktywnych użytkowników na świecie przekroczyła 2,5 miliarda. Oznacza to, że rynek aplikacji w Google Play rozwija się skokowo, codziennie oferując użytkownikom coraz ciekawsze i bardziej przydatne oprogramowanie: gry, organizery, narzędzia do pracy i kontroli finansów, klienty wideo itp.
Istnieją jednak dwa "filary", które uniemożliwiają zarobienie dużych pieniędzy bez pracy nad nimi: najwyższy poziom konkurencji w sklepie i zwiększony popyt ze strony użytkowników.
Wszystko jest dość jasne w przypadku pierwszego: kiedy pierwszy smartfon z Androidem został wydany w 2008 roku, liczba aplikacji dla systemu operacyjnego ledwo osiągnęła sto, a użytkownicy bezkrytycznie pobierali praktycznie wszystko, co było dostępne do zainstalowania. Jednak dziś liczba aplikacji przekroczyła 3 miliony, a każda z nich stara się zdobyć zaufanie i lojalność użytkownika, a także zwiększyć zarobki, ponieważ tworzenie aplikacji stało się niezwykle kosztowne.
Drugi "filar" wynika z pierwszego: przy istniejącej różnorodności zarówno high-endowych, jak i oszukańczych technologii, użytkownicy stali się niezwykle wybredni, więc dokładnie sprawdzają wszystko, co trafia do ich smartfonów. Użytkownicy zaczęli również bardziej cenić swój czas, nie nadwyrężając się bez potrzeby, więc jeśli nie znaleźli Twojego produktu na pierwszych trzech do pięciu stronach wyników wyszukiwania, nigdy tego nie zrobią.
Jeśli nie popracujesz nad tymi kwestiami, to Twoja aplikacja na Androida - kosztowna i rozwijana metodą prób i błędów — zostanie daleko w tyle, gubiąc się w wirze konkurencyjnego oprogramowania. ASO (App Store Optimization) pomoże ci uniknąć tej sytuacji dzięki promocji aplikacji w Play Market, usłudze oferowanej przez specjalistów Aweb.
Efektywna praca w zakresie promowania jest możliwa tylko w odpowiednio skoordynowanych zespołach wysoce wyspecjalizowanych ekspertów.
Z tego względu, nad Twoim projektem pracować będzie przynajmniej 2 specjalistów:
Łącznik pomiędzy klientem i firmą. Słucha klienta, rozumie jego zadania i kontroluje grupę pracującą nad projektem.
Pracuje nad zwiększeniem pozycjonowania, konwersji i pobrań aplikacji. Odpowiedzialny za rezultat końcowy.
Bada Twoją niszę, a następnie pisze teksty potrzebne do wypromowania aplikacji mobilnej.
Uzyskuje linki do strony aplikacji. Korzysta z wymian, stron z recenzjami aplikacji, komentarzy na stronach, forach i blogach.
Dobrobut – sieć klinik medycznych w Kijowie, największa na całej Ukrainie
«Aweb pozwala mi zapomnieć o zmartwieniach dotyczących całej sekcji biznesu, do której w innym przypadku musiałbym zatrudniać pracowników»
Zwycięzcy w nominacji Search Innovation Google Premier Partner Awards
Aweb to a certyfikowany partner premium Google.. Zawsze jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi aktualnościami dotyczącymi reklamy online.
Naszym specjalistom można zaufać. Potwierdzają oni swoje kwalifikacje egzaminami certyfikującymi co 12 miesięcy.