⬆️ Zwycięzcy w kategorii Innowacji Wyszukiwania

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Wyślij zapytanie
i otrzymaj ofertę

Promocja aplikacji w sklepie Apple App Store

Analitycy Apple ogłosili, że liczba aktywnych iPhone'ów na świecie osiągnie 900 milionów w styczniu 2020 roku. Jeśli dodamy do tej liczby tablety iPad, osiągnie ona 1,4 miliona. Można zatem powiedzieć, że produkty Apple są jednymi z najpopularniejszych na świecie, a ich system operacyjny o nazwie iOS jest jednym z najpopularniejszych, najbezpieczniejszych i najbardziej innowacyjnych.

Każdego roku wydawane są setki aplikacji dla użytkowników Apple: gry, różne oprogramowanie pomocnicze i biznesowe, odtwarzacze wideo i muzyki, klienci VPN itp. Łączna liczba oprogramowania przekroczyła 3 miliony.

3108
udanych projektów w 16 lat
count

Nic więc dziwnego, że każdego dnia coraz trudniej jest pobrać aplikację na urządzenia użytkowników i przekonać ich do zainstalowania oprogramowania. W związku z tym promocja aplikacji iOS za pomocą ASO (App Store Optimization) staje się najwyższym priorytetem dla deweloperów, którzy chcą przekazać użytkownikom wartość swoich produktów, zwrócić swoje inwestycje (które mogą być dość znaczne) i zacząć zarabiać na ich rozwoju.

Jeśli uważasz optymalizację za coś w rodzaju "magicznej różdżki" — którą wystarczy machnąć i wypowiedzieć życzenie — to musimy Cię rozczarować. ASO to złożony zestaw działań, które są przemyślane w najdrobniejszych szczegółach i nie pozwolą Twojej aplikacji "utonąć" w niekończącym się oceanie programistycznej konkurencji.

Ważne jest, aby przygotować się do rozpoczęcia promocji w App Store (i ogólnie do procesu promocji) tak, jakby była to kluczowa operacja: zebrać anamnezę, rozważyć za i przeciw, wybrać najlepszą i najciekawszą strategię, a byłoby wspaniale zrobić to przy minimalnych kosztach.

Niezbędne jest poleganie na wcześniejszym doświadczeniu specjalistów Aweb podczas pracy w tej dziedzinie. Jeśli nie masz takiego doświadczenia, ryzyko zbanowania w sklepie staje się niezwykle wysokie.

Oleg GavrilyukKierownik Optymalizatorów
Oleg Gavrilyuk Aweb Oleg Gavrilyuk Aweb

Promocja Split Budget

  • Używamy bezpiecznych metod promowania.
  • Pracujemy nie tylko z pozycjonowaniem, ale również konwersjami.
  • Zwiększamy ruch w ciągu miesiąca pracy.
  • Dopasowujemy do projektu grupę zadaniową składającą się z 4 specjalistów.

Grupa zadaniowa

Efektywna praca w zakresie promowania jest możliwa tylko w odpowiednio skoordynowanych zespołach wysoce wyspecjalizowanych ekspertów.

Z tego względu, nad Twoim projektem pracować będzie przynajmniej 2 specjalistów:


Manager projektu

Łącznik pomiędzy klientem i firmą. Słucha klienta, rozumie jego zadania i kontroluje grupę pracującą nad projektem.

Optymalizator

Pracuje nad zwiększeniem pozycjonowania, konwersji i pobrań aplikacji. Odpowiedzialny za rezultat końcowy.

Copywriter

Bada Twoją niszę, a następnie pisze teksty potrzebne do wypromowania aplikacji mobilnej.

Specjalista referencyjny

Uzyskuje linki do strony aplikacji. Korzysta z wymian, stron z recenzjami aplikacji, komentarzy na stronach, forach i blogach.

Przykłady efektywnej promocji ASO

Promowanie aplikacji mobilnej Dobrobut w Google Play. 100% zapytań w TOP 1 w ciągu 3 miesięcy

Promotion of the Dobrobut mobile application on Google Play.

KLIENT

Dobrobut – sieć klinik medycznych w Kijowie, największa na całej Ukrainie

Nasi klienci

Wideorecenzje naszych klientów

«Aweb pozwala mi zapomnieć o zmartwieniach dotyczących całej sekcji biznesu, do której w innym przypadku musiałbym zatrudniać pracowników»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Zobacz recenzję wideo

Simon Kaastrup-Olsen,

Global Fantasy Sports

Zwycięzcy w nominacji

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Nasza firma jest certyfikowanym partnerem Google. Zapewniamy promowanie i stały rozwój Twojej strony internetowej, która będzie przyciągać wielu nowych klientów.

Google Premier Partner Awards

Anna Zhurba
Menadżer projektu

Zapoznaj się z kosztami swojego projektu

Wyślij zapytanie
Otrzymaj ofertę
Aweb sp. z o.o.
Domaniewska 37 M2.43
02-672 Warszawa, PL