Promowanie aplikacji mobilnej Dobrobut w Google Play. 100% zapytań w TOP 1 w ciągu 3 miesięcy
KLIENT
Dobrobut – sieć klinik medycznych w Kijowie, największa na całej Ukrainie
Analitycy Apple ogłosili, że liczba aktywnych iPhone'ów na świecie osiągnie 900 milionów w styczniu 2020 roku. Jeśli dodamy do tej liczby tablety iPad, osiągnie ona 1,4 miliona. Można zatem powiedzieć, że produkty Apple są jednymi z najpopularniejszych na świecie, a ich system operacyjny o nazwie iOS jest jednym z najpopularniejszych, najbezpieczniejszych i najbardziej innowacyjnych.
Każdego roku wydawane są setki aplikacji dla użytkowników Apple: gry, różne oprogramowanie pomocnicze i biznesowe, odtwarzacze wideo i muzyki, klienci VPN itp. Łączna liczba oprogramowania przekroczyła 3 miliony.
Nic więc dziwnego, że każdego dnia coraz trudniej jest pobrać aplikację na urządzenia użytkowników i przekonać ich do zainstalowania oprogramowania. W związku z tym promocja aplikacji iOS za pomocą ASO (App Store Optimization) staje się najwyższym priorytetem dla deweloperów, którzy chcą przekazać użytkownikom wartość swoich produktów, zwrócić swoje inwestycje (które mogą być dość znaczne) i zacząć zarabiać na ich rozwoju.
Jeśli uważasz optymalizację za coś w rodzaju "magicznej różdżki" — którą wystarczy machnąć i wypowiedzieć życzenie — to musimy Cię rozczarować. ASO to złożony zestaw działań, które są przemyślane w najdrobniejszych szczegółach i nie pozwolą Twojej aplikacji "utonąć" w niekończącym się oceanie programistycznej konkurencji.
Ważne jest, aby przygotować się do rozpoczęcia promocji w App Store (i ogólnie do procesu promocji) tak, jakby była to kluczowa operacja: zebrać anamnezę, rozważyć za i przeciw, wybrać najlepszą i najciekawszą strategię, a byłoby wspaniale zrobić to przy minimalnych kosztach.
Niezbędne jest poleganie na wcześniejszym doświadczeniu specjalistów Aweb podczas pracy w tej dziedzinie. Jeśli nie masz takiego doświadczenia, ryzyko zbanowania w sklepie staje się niezwykle wysokie.
Efektywna praca w zakresie promowania jest możliwa tylko w odpowiednio skoordynowanych zespołach wysoce wyspecjalizowanych ekspertów.
Z tego względu, nad Twoim projektem pracować będzie przynajmniej 2 specjalistów:
Łącznik pomiędzy klientem i firmą. Słucha klienta, rozumie jego zadania i kontroluje grupę pracującą nad projektem.
Pracuje nad zwiększeniem pozycjonowania, konwersji i pobrań aplikacji. Odpowiedzialny za rezultat końcowy.
Bada Twoją niszę, a następnie pisze teksty potrzebne do wypromowania aplikacji mobilnej.
Uzyskuje linki do strony aplikacji. Korzysta z wymian, stron z recenzjami aplikacji, komentarzy na stronach, forach i blogach.
Dobrobut – sieć klinik medycznych w Kijowie, największa na całej Ukrainie
«Aweb pozwala mi zapomnieć o zmartwieniach dotyczących całej sekcji biznesu, do której w innym przypadku musiałbym zatrudniać pracowników»
Zwycięzcy w nominacji Search Innovation Google Premier Partner Awards
Aweb to a certyfikowany partner premium Google.. Zawsze jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi aktualnościami dotyczącymi reklamy online.
Naszym specjalistom można zaufać. Potwierdzają oni swoje kwalifikacje egzaminami certyfikującymi co 12 miesięcy.